gkjernaas Skrevet April 4, 2006 Forfatter Share Skrevet April 4, 2006 bilder av GT-vingen ligger på www.kjernaas.tk - bmwsiden... står på en burgunderrød e36 M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkjernaas Skrevet April 7, 2006 Forfatter Share Skrevet April 7, 2006 til de som ikke har sett det, men er interresserte... har nå også lagt ut org. cd-spiller til e39 til salgs... vil ha 4000,- for den! kan evnt. byttes mot cd-veksler eller andre e39 deler... mvh. G Kjernaas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nokiaas Skrevet April 8, 2006 Share Skrevet April 8, 2006 Har sendt deg 2 pm med tlf nummer, kan du ringe meg, det gjelder front fangeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkjernaas Skrevet April 10, 2006 Forfatter Share Skrevet April 10, 2006 Hei! har ikke motatt no pm, og blei usikker på om jeg fikk sendt en til deg og, men send meg nr ditt på 41214983, så skal jeg ringe deg opp så snart jeg har mulighet! Snakkes... Mvh. G Kjernaas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå