Gå til innhold

Ny Bil, 318is 92' [UPDATE NYE BILDER 18/4 SIDE 2]

Zun
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg kan ihvertfall bekrefte at det ikke er en Rieger front. Men hvorfor er det en såpass synelig gløppe mellom toppen av grillen og panseret? Noen som vet om det blir en sånn gløppe ved ettermontering av 97-grill, eller er det en annen grill/panser på den bilen der? Orginalt så har jo ikke e36 slike gløpper. Hvis det ikke bare er lyset på bildene som lager den effekten...

Pen bil forresten! Fargen er rå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...

Da var det på tide men en oppdatering. Var av veien i vinter og ny frontfanger og bakfanger ble kjøpt inn, satt på M3 GT2 vinge, bakrutespoiler, skiftet til BMW emblem på bakluke og panser og satt på bakrutespoiler. Har også satt på Scorpion eksosanlegg og KN-filter. Sommerfelgene er på og den er senket 60/40 med senkesett fra FK Automotive.

bmw1un6.th.jpg

bmw2yb4.th.jpg

bmw3gt5.th.jpg

bmw4eo7.th.jpg

bmw5cp1.th.jpg

Bilen er ikke helt ren og bildene ble litt mørke, pluss at kameraet ikke er av den beste sorten. Skal prøve å få tatt noen bedre i morra.

Hva synes folket? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin farge! :D Og nydelige felger! (hva gav dy for dem, vil ha på min e34 :P )

Bilen var bra gjennomført, noe som trekker veldig opp. Stylinga var fin, men grillen er helt på trynet og nettingen må du farge svart :)

Noe som krasja helt var jo speilene. De må lakkes i bilens farge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbakemelding :) Felgene fulgte med bilen når jeg kjøpte dem, Ble kjøpt hos GS-Bildeler i fjor sommer, kommer ikke på hva dem heter nå. Har regninga er hjemme og det står at det var 13000 for dem med dekk. Nettingen klarte jeg ikke helt å bestemme meg for, men til slutt ble det dem som sitter på nå, får se om jeg gjør noe med det etterhvert.

Hva mener du med at grillen er helt på trynet? Mener du glippet mellom panser og grill? Har prøvd å få gjort noe med det men aner ikke hvorfor det er slik. Nye speil kommer nok etterhvert, lommeboka er tom nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns bilen ble hevet MANGE hakk slik den ser ut nå i forhold til før! Men det er noe som ikke stemmer helt mellom panser og grill altså, skal jo ikke være slik..

Men pen bil, eneste som kunne hevet den litt mer var speil i samme farge som bil :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns bilen ble hevet MANGE hakk slik den ser ut nå i forhold til før! Men det er noe som ikke stemmer helt mellom panser og grill altså, skal jo ikke være slik..

Men pen bil, eneste som kunne hevet den litt mer var speil i samme farge som bil :wink:

Den glippa får meg til å tenke kollisjonskadet front. Ikke for å være negativ men :? Likte fargen godt :) Synes også bilen har blitt mye penere med det nye du har gjort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :) Synes selv bilen har blitt mye penere med de nye delene. Når det gjelder glippa tror jeg ikke det er kollisjonsskade, jeg tror det har noe med grillen å gjøre. Her er et bilde fra den forrige eieren med den samme fronten som var på bilen før jeg var av veien med den, og en annen grill og da ligger panseret som det skal være.

bmw11zp6.th.png

Men som sagt, aner ikke hva det kan være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...