Gå til innhold

E28 fusker på lave turtall..hmm.

Evopower
 Share

Anbefalte innlegg

Bilen min begynte i dag å fuske på turtall under 2000 omdreininger og med litt belastning på motoren. Har ikke sjekket hva feilen kan være, finner nok ut av det..

Tror ikke det er en tennplugg, for når jeg passerer 2000 o/min går motoren jevnt igjen. Har drevet på å stilt på LMM, men bilen har da fungert bra etter det helt til nå så tror ikke det kan være det..

Coil, og fordeler bør vel fungere, tror ikke det er slike symptomer hvis disse skulle gi seg.

Står igjen med falsk luft en eller annen plass..Høres det logisk ut?

Skal nok finne feilen, men hvis det er noen som har et svar på dette av tidligere erfaringer, sparer jeg jo feilsøkingen.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen min begynte i dag å fuske på turtall under 2000 omdreininger og med litt belastning på motoren. Har ikke sjekket hva feilen kan være, finner nok ut av det..

Tror ikke det er en tennplugg, for når jeg passerer 2000 o/min går motoren jevnt igjen. Har drevet på å stilt på LMM, men bilen har da fungert bra etter det helt til nå så tror ikke det kan være det..

Coil, og fordeler bør vel fungere, tror ikke det er slike symptomer hvis disse skulle gi seg.

Står igjen med falsk luft en eller annen plass..Høres det logisk ut?

Skal nok finne feilen, men hvis det er noen som har et svar på dette av tidligere erfaringer, sparer jeg jo feilsøkingen.. :wink:

Håper du finner ut av det :) Falskluft høres jo ut som en logisk forklaring

Litt OT: Blir e28 på meg igjen nå! morsom tur hjem med 528en ifjor ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, flotte biler så lenge alt er nytt og i tipp topp stand! Husker turen hjem med min når jeg hentet den på østlandet, for en herlig bil! :D Men nå sitter en nærmest på nåler, for når neste ting gåtr galt. Sliten nå stakkar. Har lyst på restaurering, men har ikke tid desverre... :cry:

Men ingen andre som har noe vettig svar på problemet? :?:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...