knut_olestad Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 Det der er ikke Trotto`s bil nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Juli 14, 2009 Share Skrevet Juli 14, 2009 Nei, det er ikke Trotto sin nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endre88 Skrevet Juli 14, 2009 Share Skrevet Juli 14, 2009 ikke bilen som selges her men min e hihi etter forige eier trøde den rundt en lykte stolpe hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Juli 14, 2009 Share Skrevet Juli 14, 2009 Det er bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlingen Skrevet Juli 17, 2009 Share Skrevet Juli 17, 2009 tja... hvorfor blir ikke denne solgt da? Ihjelkjørt kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Juli 18, 2009 Share Skrevet Juli 18, 2009 hei ville bare si at denne bilen http://www.bt.no/lokalt/hordaland/article284964.ece står i garasjen min og so skal bygges opigjen hihi men på et anna karoseri ;D Hva hadde dette med Trotto sin bil å gjøre? Er det gamle bilen hans? Er Trotto sin bil til salgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endre88 Skrevet Juli 18, 2009 Share Skrevet Juli 18, 2009 eg så bare at det var snakk om denne bilen så tenkte bare og svare vil tippe at hans bil er solgt ellers forstår eg ingen ting :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Juli 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2009 Nei bilen er ikke solgt - den er gjennom en storservice nå, inspeksjon 1 + skifte av en del tenningsdeler og understellskomponenter. I tillegg skifter jeg turboene...kommer med oppdatering når den er klar....en gang i august. Jeg er ikke nødt til å selge, men den er til salgs...folk som begynner å prute før de i hele tatt har tatt turen for å se på bilen er det nok av - de er heller ikke potensielle kjøpere av Alpina-biler. Håper moderator tar seg tid til å rydde bort alt som ikke har med salgsannonsen å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet August 19, 2009 Forfatter Share Skrevet August 19, 2009 Bilen er nå klar for salg. Jeg har prøvekjørt, og det ser bra ut. Denne gangen vil jeg også annonsere på finn.no. Det har jeg ikke gjort tidligere, og håper det vil få salget avgårde. Prisant. kr. 200.000,-. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpina b3 Skrevet August 19, 2009 Share Skrevet August 19, 2009 intressert i inbytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet August 19, 2009 Forfatter Share Skrevet August 19, 2009 Vennligst send spørsmål på pm, sånn at tråden blir så ren som mulig. Her er annonse på finn.no: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18645096 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg