Aguilera Skrevet Mars 17, 2006 Share Skrevet Mars 17, 2006 Er på jakt etter nye hjul til våren, og lurer da på om noen kan tipse meg om forhandlere som har tilbud/fine priser på felger/dekk? (I Rogaland ) Skal ta en prisrunde idag tenkte jeg, bare greit å vite om steder som er verdt å gi et besøk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet Mars 17, 2006 Share Skrevet Mars 17, 2006 http://www.dekkonline.com/start.html Er moms og transport inkludert i prisen? -Prisen inkluderer moms og transport innen Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Mars 17, 2006 Share Skrevet Mars 17, 2006 dekksentralen i randaberg er ofte billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mars 17, 2006 Share Skrevet Mars 17, 2006 Hør med OS bildeler, der får du også BMWCCN rabatt, ellers så kan www.dekkbutikken.com i hillevåg anbefales. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Mars 17, 2006 Share Skrevet Mars 17, 2006 www.big-wheels.no spør etter Jens Morten eller Trond der. Skaffer Alt av felger til en veldig gunstig pris. sender også fraktfritt i hele Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sagen Skrevet Mars 17, 2006 Share Skrevet Mars 17, 2006 For Stavanger-området anbefaler jeg Vianor på Forus. De er har gode priser. Matcher de fleste nettbutikker, når du kalkulerer inn montering og balansering o.l... Spør etter Morgan evt Nettopp kjøpt dekk av ham. Veldig god service! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sagen Skrevet Mars 17, 2006 Share Skrevet Mars 17, 2006 Link er forøvrig: http://www.vianor.com/vianor/index.php?PAGE=144 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sax Skrevet Mars 17, 2006 Share Skrevet Mars 17, 2006 Hva slags felger/dekk har du tenkt deg?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 17, 2006 Share Skrevet Mars 17, 2006 Er på jakt etter nye hjul til våren, og lurer da på om noen kan tipse meg om forhandlere som har tilbud/fine priser på felger/dekk?(I Rogaland ) Skal ta en prisrunde idag tenkte jeg, bare greit å vite om steder som er verdt å gi et besøk I Rogaland eller ei. Jeg ringte til CIService (som faktisk haravdelinger i Bergen, Oslo Økern, Oslo Kalbakken US deler, Stavanger, Troms og Østfold). er du OBOS medlemm får en 50% rabatt fortalte de og har bestilt / holdt av nye M5 felger. 20" 9.5 255/35 20 og 9.5 285/30 20. ca 19 000kr. Anbefaler disse karene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-fek- Skrevet Mars 17, 2006 Share Skrevet Mars 17, 2006 www.interdekk.no har bra priser..masse bmw replica felger og ellers så er det mykje brukt snacks på finn.no og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mars 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2006 Takker for mange gode tips her sax - har egentlig ikke tenkt så mye enda, for lommeboka har ikke fått tid til å vokse seg så veldig feit så det kommer an på pris, hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Mars 18, 2006 Share Skrevet Mars 18, 2006 Er vel ingen som er så billig som Shariff deksenter. http://www.dekkbaronen.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Mars 18, 2006 Share Skrevet Mars 18, 2006 Er på jakt etter nye hjul til våren, og lurer da på om noen kan tipse meg om forhandlere som har tilbud/fine priser på felger/dekk?(I Rogaland ) Skal ta en prisrunde idag tenkte jeg, bare greit å vite om steder som er verdt å gi et besøk I Rogaland eller ei. Jeg ringte til CIService (som faktisk haravdelinger i Bergen, Oslo Økern, Oslo Kalbakken US deler, Stavanger, Troms og Østfold). er du OBOS medlemm får en 50% rabatt fortalte de og har bestilt / holdt av nye M5 felger. 20" 9.5 255/35 20 og 9.5 285/30 20. ca 19 000kr. Anbefaler disse karene! 50% rabatt... Eg fekk 60% rabatt på dekkmann, men det er vel kun dekk det... Kva vil det sei at du er obosmedlem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 18, 2006 Share Skrevet Mars 18, 2006 hva det vil si å være OBOS medlemm?.. Være medlemm i OBOS Dette var 50% på dekk og felg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå