Gå til innhold

Tilbud på felg/dekk?

Aguilera
 Share

Anbefalte innlegg

Er på jakt etter nye hjul til våren, og lurer da på om noen kan tipse meg om forhandlere som har tilbud/fine priser på felger/dekk?

(I Rogaland ;))

Skal ta en prisrunde idag tenkte jeg, bare greit å vite om steder som er verdt å gi et besøk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For Stavanger-området anbefaler jeg Vianor på Forus. De er har gode priser. Matcher de fleste nettbutikker, når du kalkulerer inn montering og balansering o.l...

Spør etter Morgan evt ;)

Nettopp kjøpt dekk av ham. Veldig god service! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på jakt etter nye hjul til våren, og lurer da på om noen kan tipse meg om forhandlere som har tilbud/fine priser på felger/dekk?

(I Rogaland ;))

Skal ta en prisrunde idag tenkte jeg, bare greit å vite om steder som er verdt å gi et besøk :D

I Rogaland eller ei. Jeg ringte til CIService (som faktisk haravdelinger i Bergen, Oslo Økern, Oslo Kalbakken US deler, Stavanger, Troms og Østfold). er du OBOS medlemm får en 50% rabatt fortalte de og har bestilt / holdt av nye M5 felger. 20" 9.5 255/35 20 og 9.5 285/30 20. ca 19 000kr.

Anbefaler disse karene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(I Rogaland ;))

I Rogaland eller ei. Jeg ringte til CIService (som faktisk haravdelinger i Bergen, Oslo Økern, Oslo Kalbakken US deler, Stavanger, Troms og Østfold). er du OBOS medlemm får en 50% rabatt fortalte de og har bestilt / holdt av nye M5 felger. 20" 9.5 255/35 20 og 9.5 285/30 20. ca 19 000kr.

Anbefaler disse karene!

50% rabatt... Eg fekk 60% rabatt på dekkmann, men det er vel kun dekk det... Kva vil det sei at du er obosmedlem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...