Pedi Skrevet Mars 18, 2006 Share Skrevet Mars 18, 2006 3mm på vinter og 1.6mm på sommer. Sorry, men er det ikke slik det er? : 1,6mm på sommerdekk og 3mm på vinterdekk. Men vinterdekk kan om sommer kjøres ned til 1,6mm, og sommerdekk kan kjøres på vinter til 1,6mm så sant forholda tilsier det. Sommerdekk med 3mm er ikke godt nok på vinterføre, da må det være merket M+S. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Mars 18, 2006 Share Skrevet Mars 18, 2006 No gidder eg faktisk ikkje vente lenger, nå skal eg rett ut i garasjen og legge om til 19" er 7 pluss ute og har ikkje regna på 2 veker! Kjem med bilder seinare ikveld Ser vi har samme felger.... Har dimensjonen 245\35\19 men, fortsatt er de litt for smal for hjulbuene på TT'n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Mars 18, 2006 Share Skrevet Mars 18, 2006 275/35-19... Vil ikkje du merke ein god del på akselerasjonen at du har så breie dekk på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Mars 18, 2006 Share Skrevet Mars 18, 2006 Glem det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Mars 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2006 Glem det.. har du bilde av tt`en med felgene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Mars 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2006 275/35-19... Vil ikkje du merke ein god del på akselerasjonen at du har så breie dekk på bilen? har ikkje merka noke sånn spes egentlig. burde eg ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Mars 19, 2006 Share Skrevet Mars 19, 2006 Har bilde, men er på den andre hardisken, som kræsja. En kompis holder på å redder filer nå. Skal legge inn senere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Mars 19, 2006 Share Skrevet Mars 19, 2006 Verte sagt det at dess breiare dekk du har, dess betre akselerasjon får du... :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Mars 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2006 Verte sagt det at dess breiare dekk du har, dess betre akselerasjon får du... :S det hakke je peiling på men, når det er sagt. 275 skal jo være breitt, men eg kunne tenkt meg at dekka hadde fylt heile hjulbuen ut, men da må eg vel opp i 300 eller noe, og det blir litt for jæ(sensur) stort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Mars 19, 2006 Share Skrevet Mars 19, 2006 er 275/30/19 bak. og 245 framme, er det lov? stikker ikkje ut ifra hjulbuenDersom rulleomkretsen er innenfor 5% regelen og ikke stikker på utsiden av hjulbuen er det lovlig, men man skal egentlig dra til BT og få det i vognkortet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mars 19, 2006 Share Skrevet Mars 19, 2006 flott bil med flotte felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Mars 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2006 Eg har orginalt sportsunderstell på bilen, men kunne tenkt meg at den var litt lavere framme, noken som har et godt tips til ka eg kan sette på? pris? kor dei selger det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Mars 19, 2006 Share Skrevet Mars 19, 2006 Synes den ser veldig fin ut jeg, men hvis du vil justere nøyere, er jo justerbart senkesett ypperlig. E39en spiser virkelig felg, forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Mars 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2006 Synes den ser veldig fin ut jeg, men hvis du vil justere nøyere, er jo justerbart senkesett ypperlig. E39en spiser virkelig felg, forresten! ja, det er ganske utrulig. ser jo ikkje stort ut med 19". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marlao Skrevet Mars 20, 2006 Share Skrevet Mars 20, 2006 Hvorfor skal du selge bilen din Peoplez? ser den ligger på autodb.. det er da ikke lenge siden du kjøpte den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå