Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Urk.... Fikk nettopp vite at jeg har kast i ene felgen jeg nettopp kjøpte... :?

Begynner å balle på seg med feil på disse nå!! Ikke helt det jeg fikk oppgitt da jeg kjøpte dem nei...

3-4mm var det i kast. Er dette noe som må rettes, eller er det noe som er overkommelig å kjøre med?

Evt noen som vet hva det koster å rette en felg her i Stavanger-distriktet?

HAR BLITT MYE PENGER PÅ DISSE FELGENE NÅ!! ](*,)

Skrevet

jeg ville fått balansert de så godt det går, og satt de bak. da vil du sannsynligvis ikke merke noe til det.

Skrevet
jeg ville fått balansert de så godt det går, og satt de bak. da vil du sannsynligvis ikke merke noe til det.

Veldig bra.... Har blitt nok utgifter på dette nå :roll: Har måtte kjøpe 4 nye dekk til dem....

Da satser jeg på at det går greit. Hvordan er det evt å få retta dem etter dekka står på? Er det noe ekstra styr med det? Kontra uten dekk?

Har ihvertfall kjøpt inn felglakk nå, så de blir shinet opp skikkelig nå. Skal ha på felgene til vårpussen 6.april! 8)

Skrevet

Da satser jeg på at det går greit. Hvordan er det evt å få retta dem etter dekka står på? Er det noe ekstra styr med det? Kontra uten dekk?

Dekka må nok av om felgene skal rettes ja..

Skrevet

Tror det er et firma rett over maxi i sandnes som retter felger.Er 99% sikker på det.Det er lenge siden jeg hørte det.Tror prisen var ca 350 pr felg.

Skrevet
3-4mm var det i kast. Er dette noe som må rettes, eller er det noe som er overkommelig å kjøre med?

Det kommer helt an på.. Den ene 10x18" Rondell-felgen min har minst en godt synlig bulk på innsiden, snakker altså flere mm sideveis, og allikevel hadde den ikke mer kast enn en normal "rett" felg har. Han som balanserte den på E18 Motorsenter sa det var den retteste skjeve felgen han hadde sett noen gang. Trengte altså bare vanlig balansering for å få det bra, og han råda meg derfor til å _ikke_ begynne å rette den..

Skrevet

Jeg måtte rette alle felgene mine (tror faktisk jeg ble lurt for hva er sjansen for at alle er skjeve?) og det kostet meg 2200 +mva.

Skrevet
"Silverback"!

Hvor har du handlet felglakk? Hva er forskjell på den og vanlig lakk?

Jeg kjøpte all lakken hos Multilakk i Sandnes. De er veldig kjappe og har veldig god service. Fikk dem faktisk til å komme å åpne butikken på en søndag en gang!! Kompisen min kjørte over spannet med tynner, så 2 timer med pussing og maskering sto på spill. Ringte da han ene på Multilakk, og han kom ned på butikken slik at vi fikk fatt i mer tynner. Ikke mange butikker så gjør det ihvertfall! :clap:

Skrevet
Hvor store felger har du da Silverback "?

Felgene er 18" Skal ha på 225/40 foran og 245/40 bak. Gleder meg som bare juling til lissene skal på. Er helt fantastisk lei å kjøre på piggdekk! #-o

Det er RH sine ACS-kopier forresten.... Synes de er utrolig fine på min bil! 8)

Skrevet

Erik. Jeg hadde to av Breytonfelgene mine til retting for 14 dager siden. Eurodekk i Sandnes. Koster deg 900 for en felg.

Skrevet
Erik. Jeg hadde to av Breytonfelgene mine til retting for 14 dager siden. Eurodekk i Sandnes. Koster deg 900 for en felg.

Urk... 900??? Da tror jeg at jeg drøyer det. Avventer da heller til jeg har fått testet med avbalansering.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...