Gå til innhold

SUPERBENSIN som gir motoren hefitg HK økning.

Hakon
 Share

Ville dere Kjøpt det når det lot seg gjøre?  

36 stemmer

1. 1. Ville dere Kjøpt det når det lot seg gjøre?

• ja!
      18
    • Nei!
      10
    • Bare de gangene jeg visste at naboens Calibra ville prøve seg i lyskrysset.. / jeg fikk 500kr av bestemor..
      9

Anbefalte innlegg

Kjøp racing bensin da vel... Koster jo litt mer såklart. 800,- for 25liter.

100 oktan bensin var godt nok for det gamle engelske jagerflyet Spitfire med små 2400 HK... så det burde vel holde for en BMW også... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var det virkelig så vanskelig å skjønne, Gunnar ?

( for de som må ha det inn med teskje) : vil man betale mer for bensin som gjør at bilen får flere Hester... enkelt og greit.. skjønner ikke at det var så jævla vanskelig å skjønne...hehe

Ja, det var vanskelig å skjønne, og spørsmålet ditt sier meg fortsatt like mye som "hvor lang er en pinne?". Vi vet jo INGENTING om det du snakker om. Er det snakk om dobling? Er det snakk om 2hk? Er det snakk om V-power eller tilsvarende? Du ser vel allerede hvor mange som betaler ekstra for "powerbensinene"?

Får du laget en som _merkbart_ funker, så såklart den selger med riktig ytelse i forhold til pris. Mange folk betaler jo mer for en bil med større motor/flere hk, gjør de ikke?

Hva klarer du egentlig lese ut av resultatet av en vote uten flere forutsetninger enn det du har satt her? Meningsløs vote kaller jeg det, og de er jeg lei av. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...