Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Pluss for at bilen ser dønn original ut med verdens kjedeligste felger..

Enig i at dette er et pluss, men hvorfor er du så ivrig på nettopp den bilen?!?

Det er jo ingenting unikt med den, ta heller å hent deg inn en, så du får den "skreddersydd" etter dine ønsker og krav.

Hvis ikke må du gi det eieren ønsker, slik er det hvis du skal ha DEN bilen, da må du være villig til å betale for den - ferdig med det!

Ville ikke gått for 325 istedenfor 328 som noen her nevner, hatt hatt 325, og det er forskjell på disse!

Skrevet

visst du ikke har noe hastverk så kan du kjøpe min 328i.

bilen er en 95/96 mod og er helt strøken teknisk og karr. og ser mye bedre ut enn denne.. 17" felger osv...

gi en lyd om dette er intr..

Skrevet
Pluss for at bilen ser dønn original ut med verdens kjedeligste felger..

Enig i at dette er et pluss, men hvorfor er du så ivrig på nettopp den bilen?!?

er vel så ivrig på denne bilen pga den er helt orginal og har det rette utstyret og farge.. og i tillegg eid i mange år av en voksen mann. finner jo flere 328èr på nettet men det virker som de aller fleste er ungdomskjørt.

Skrevet
Hva gjør den bilen til en individual? Bruker ikke individualbilene også å ha spesielle farger på interiør? Sort skinn er jo ikke akkurat så spesielt at det gjør noe. Men for all del, det er sånn jeg personlig helst ville hatt det, og fargen er jo pen den :)

Individual betyr vel bare at det er første kjøper som har satt opp en liste over fargekombinasjoner som ikke fantes i standardsortimentet? Svart skinn er definitivt standard, men det kan tenkes at det er en litt spesiell blåfarge.. ellers kan ikke jeg se så mye spes med den.. men det skal vel stå på skiltet i motorrommet dersom det er en individual.

Skrevet
Hva gjør den bilen til en individual? Bruker ikke individualbilene også å ha spesielle farger på interiør? Sort skinn er jo ikke akkurat så spesielt at det gjør noe. Men for all del, det er sånn jeg personlig helst ville hatt det, og fargen er jo pen den :)

Individual betyr vel bare at det er første kjøper som har satt opp en liste over fargekombinasjoner som ikke fantes i standardsortimentet? Svart skinn er definitivt standard, men det kan tenkes at det er en litt spesiell blåfarge.. ellers kan ikke jeg se så mye spes med den.. men det skal vel stå på skiltet i motorrommet dersom det er en individual.

Stemmer, står på dempertårnet på førersiden.

:wink:

Hva slags farge er det tro?

:?

Skrevet

da er jeg en lykkelig eier av en relativt strøken 328 :D

er ikke en individual etter hva jeg har funnet ut så langt, har ikke sjekket ved dempertårnet på førersiden enda om det står noe dær. det får jeg gjøre i morgen.

fargen på bilen heter 276 Avus Blue Pearlcolor tror jeg. meget stilig farge :D

ellers har bilen fullt servicehefte og virker å være meget godt vedlikeholdt. ingen ulyder i understell eller noe sånt.

eneste som er negativt er at det er noen få bobler i lakken på den ene hjulbuen bak. men det blir fikset snart. bortsett fra det er rust et fremmedord.

Skrevet

Gratulerer med et godt kjøp! :D Du har å hute deg på vårtreffet på Mo sånn at man (jeg) kan beskue herligheten :wink:

Skrevet

Sa du hva du betalte form denne bilen? 3-serie med automat er ikke lettsolgte biler. Så rundt 110.000kr er sikkert nok... Ihvertfall med rust på hjulbuen.

Jeg hentet en 328i coupe 96mod kjørt 151.000km i Oslo på onsdag. Den har delskinn, ac, el takluke, el vindu, flott stereo fra alpine og et sett med 18" M3 e46 look felger med nye vinterhjul... Bilen er ellers dønn orginal med en Madeira violett farge. Hadde en sprekk i den ene lykta fremme. Service hefte og en eier i siste 8år... En i tyskland. Denne ga jeg 124.000kr for... Hadde noen handlebulker utvendig, men ellers veldig fin. Sjeldent velholdt vil jeg si... Ja så hadde den M-sport understell.

325 i stedenfor 328? Ja det skiller jo bare en hk, men de er alikevel vidt forskjellige. Har hatt begge. Og så er den rimeligere å forsikre som nevnt tidligere....

Skrevet

Hei litt offtopic her da, :wink: Men vurderer å selge IS`en å kjøpe meg en 323/328i coupe. Har sett på en rekke biler på mobile.de og mener til neste år å kjøpe meg ny bil Så spesielt på en 98 mod 328i coupe sport edition! Den har ALT utstyr! Regnet på hva den ville koste å importere til norge: ca 177000kr er det mye? Syntes ikke det var så ille pris da! :wink:

Mvh

Patrick Baird

Skrevet

Nei det mener jeg er en fin pris. Blir sikkert litt billigere til neste år også :-)

Løp og kjøp!

Vi sjekket litt vi også på mobile.de... Kan se ut som om der finnes en 240hk versjon av 328 i tyskland? Fant ikke helt utav det, men mangen var oppgitt med 240 hk?

Skrevet

Hva er det man gjør for å få rundt 240hk ut av denne motoren? Kammer, eksos, filter, chip, grenrør osv?

Hadde på gang noe med en 325 e36 en gang som aldrig ble gjennomført. Da snakket de om rundt 235hk om jeg tok disse tingene... Vil prioritere understell først. Så får vi se om pengene strekker til... Har et annet prosjekt også som suger en del ut av lommeboken....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...