Golden Skrevet Mars 19, 2006 Share Skrevet Mars 19, 2006 Parkerte bilen min her om dagen så sa det pang, så rant all kjølevæsken min ut Så helte jeg på litt vann for å prøve å se hvor det lakk, men klarte ikke å se hvor det kom fra annet enn at det rant ut på midten Var ute og tok av radiatoren nå, og når jeg heller på vann nå så lekker det jo ingen steder Så hva kan jeg gjøre for å finne ut hvor den lekker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zipp0 Skrevet Mars 19, 2006 Share Skrevet Mars 19, 2006 må nesten trykktestes og ha i noe fargetilsetninger så ser du fort om den lekker eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Mars 19, 2006 Share Skrevet Mars 19, 2006 trenger du egentlig finne ut hvor den lekker da? Kjøp radiator tettningssoff på en bensinstasjon(den fra biltema fungerer ikke). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Mars 19, 2006 Share Skrevet Mars 19, 2006 Var ute og tok av radiatoren nå, og når jeg heller på vann nå så lekker det jo ingen steder Spørst om du ikkje må ha trykk for at det skal komme ut noko... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 19, 2006 Share Skrevet Mars 19, 2006 trenger du egentlig finne ut hvor den lekker da?Kjøp radiator tettningssoff på en bensinstasjon(den fra biltema fungerer ikke). Jeg hadde en lekkasje i radiatoren vedr. min tidligere 1997 E36 323i og brukte et flytende tetningsstoff...som forøvrig ikke var effektivt. Ingen pardon...rett til BMW her i Århus... og jeg skal hilse og si at verksmesteren fikk et alvorlig ansiktsuttrykk da jeg fortalte at jeg først hadde brukt et tetningsstoff i radiatoren... ... Det var absolut ikke bra for motoren og alt stoffet gjorde var å tette til de små vannkanalene i motoren... utover at stoffet i lengden ikke tettet lekkasjen(e)... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golden Skrevet Mars 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2006 Hadde håpet at det gikk an å finne det ut uten å trykkteste den jeg men Sånne tettningssaker har jeg ikke troa på, så det er uaktuelt Regner med jeg får skaffet en "ny" radiator til en grei pris så, er like greit å bytte den når den først er ute av bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Mars 19, 2006 Share Skrevet Mars 19, 2006 fargegreier er vel best, da ser en det vel med engang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå