Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg betalte 530,- pluss mva pr.stk. hos KOED.

Jeg bytta bare de senderene (som sitter skrudd fast med en hul torxskrue i ventilen) Jeg bytta altså ikke ventilene, det var ikke nødvendig..

Cris A: Ja det er antenner inne i hver hjulbue, innenfor locari(plast)-skjermen sitter di montert. :) Ta av en sånn plastskjerm(fremme f.eks) for og se hvilken frekvens det står på antennene...

Det er viktig at du får riktige sendere, det finnes 2 typer (til E39 i allefall) 315Mhz og 433Mhz.

Det som også kan bli fort dyrt er hvis du må ta en mengde omlegging/avballansering av hjul... Jeg tok 2 av hjula ved et tilfelle der jeg måtte ha nye dekk :)

530,- var ikke galt. 675 fikk jeg pris på. merkelig hvem kontaktet du da?:-)

• Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
530,- eks. mva... Det blir vel omlag 662,- inkl. mva så...

Jeg snakker med Geir-Ove og Fredrik.

Var Geir ove jeg fikk pris med, 675,- + mva.

Skrevet

Ok..

Jeg ser det er et helt annet delenummer enn di som passer på min bil. Så da er senderene du må ha bare rett og slett dyrere :(

Kjiipt!

Mine har nr: 36118378682

(Men de passer garantert ikke på din, har nemlig prøvd di med det nummeret du viser til, og di fungerte ikke på min E39!)

Skrevet

har 4 stk. brukte med ventiler 36118378682 liggende. Gidder ikke å prøve å montere dem enfgang visst det er som du sier.

Skal fungere sier han jeg kjøpte dem med. 700 kr. pluss frakt er dem dinne.

Skrevet

Nei, jeg kan garantere deg at di ikke virker på din X5.

Når senderene med det nummeret du skal ha ikke virker på E39, så er det nok samme andre veien...

Jeg har forøvrig 4 brukte sendere (36146752128) liggende...

Det står 30.03.2001 på to av dem og 02.04.2001 på de to andre...

Kan godt hende de fungerer :)

Skrevet
Nei, jeg kan garantere deg at di ikke virker på din X5.

Når senderene med det nummeret du skal ha ikke virker på E39, så er det nok samme andre veien...

Jeg har forøvrig 4 brukte sendere (36146752128) liggende...

Det står 30.03.2001 på to av dem og 02.04.2001 på de to andre...

Kan godt hende de fungerer :)

Lyst å bytte? :-)

Skrevet
Nå er det sånn at jeg har kjøpt meg nye sendere og fått dem montert... så jeg trenger ikke noen flere...

Javel, trodde du hadde flere sett med hjul. ok..

Skrevet

Går utifra at den lokale BMW forhandleren kan svare på hvilken frekvens ulike biler benytter ut i fra sitt system så lenge dette var levert fra fabrikken.

Skrevet
Går utifra at den lokale BMW forhandleren kan svare på hvilken frekvens ulike biler benytter ut i fra sitt system så lenge dette var levert fra fabrikken.

Samme frekvens! 433..

Skrevet
Nå er det sånn at jeg har kjøpt meg nye sendere og fått dem montert... så jeg trenger ikke noen flere...

Javel, trodde du hadde flere sett med hjul. ok..

Ja, jeg har jo vinterhjul også...men der tror jeg ikke jeg gidder å få satt inn de senderene... Kanskje hvis det skulle skiftes dekk, men det trenger jeg ikke heller... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...