Gå til innhold

1991 BMW e36 318 ia selges


Maxxsonics
 Share

Anbefalte innlegg

ja, som overskrifta sier, nå vurderer jeg selge e36'n.. har gått 170 000, calypso rød metallic, på kostet mye i slite deler siste 2 årene,blandt annet nye bremser rundt om, ny overhalt topp får 2 år siden, alt med kvitteringer! bruker så si ikkno olje eller vann! automat kassen fungerer fint!

bilder kommer!

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1079371

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

No er ikke jeg no Bmw ekspert her, men mulig prisen din er litt stiv? finner jo nyere 320 til samme prisen som sikkert frister mer. Finner liksom ingenting med bilen din som gjør at den skiller seg ifra de 318'ne som koster 10-15 000 mindre. Er bare min første tanke når jeg ser annonsen din. Sitter og ser en del på e36 selv for tiden for skal handle meg det og tror ikke jeg ville lagt spesielt merke til din i havet av andre 318 e36.

Så skrives forresten mekaniker med enkel k :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er faktisk folk som ringer på'n om den står til 49tusen, men ingen seriøse kjøpere.. prisen er selvfølgelig diskuterbar! er ikke så jeg trenger å selge bilen.. bare kunne tenkt meg nyere stv.. men har ikkno hastværk med å selge!

å ja, den er helt original. ikke knallhard kjørt, å tikker heller ikke som mange andre 318 e36! bruker ikke olje eller vann.. så den er etter som jeg vet i god tekknisk stand!

kan være enig i at 49 kan være litt mye men den er ikke mange 318 e36 med den km standen til under 45tusen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er faktisk folk som ringer på'n om den står til 49tusen, men ingen seriøse kjøpere.. prisen er selvfølgelig diskuterbar! er ikke så jeg trenger å selge bilen.. bare kunne tenkt meg nyere stv.. men har ikkno hastværk med å selge!

å ja, den er helt original. ikke knallhard kjørt, å tikker heller ikke som mange andre 318 e36! bruker ikke olje eller vann.. så den er etter som jeg vet i god tekknisk stand!

kan være enig i at 49 kan være litt mye men den er ikke mange 318 e36 med den km standen til under 45tusen!

Skal være enig med deg i det med kilometer standen. Er vanskelig å finne en E36 som har gått under 200 000 nå :( Er lurt å ha god tid og is i magen når du skal selge ja. Kommer nok en som vil kjøpe bilen din til slutt. Prisen er rett og slett kun med på å avgjøre hvor lang tid det tar ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal være enig med deg i det med kilometer standen. Er vanskelig å finne en E36 som har gått under 200 000 nå :( Er lurt å ha god tid og is i magen når du skal selge ja. Kommer nok en som vil kjøpe bilen din til slutt. Prisen er rett og slett kun med på å avgjøre hvor lang tid det tar ;)

nei, har ikkno hastvær jeg så... men kommer en med 45 tusen så går den! får jeg ikke d får'n kan jeg like godt ha den.. ser du er på utkikk etter 318 e36.. så du får si ifra hvis du finner det aktuelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal være enig med deg i det med kilometer standen. Er vanskelig å finne en E36 som har gått under 200 000 nå :( Er lurt å ha god tid og is i magen når du skal selge ja. Kommer nok en som vil kjøpe bilen din til slutt. Prisen er rett og slett kun med på å avgjøre hvor lang tid det tar ;)

nei, har ikkno hastvær jeg så... men kommer en med 45 tusen så går den! får jeg ikke d får'n kan jeg like godt ha den.. ser du er på utkikk etter 318 e36.. så du får si ifra hvis du finner det aktuelt!

Skal gjøre det, men er avhengig av å få solgt bilen jeg har nå først. Den blir nok lagt ut i Juli. Må fikse opp nå kosmetisk først som pruterne er alt for glade i. :wink: Men egentlig så er jeg ikke ute etter en rød bil for har det nå og har lyst på en forandring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal gjøre det, men er avhengig av å få solgt bilen jeg har nå først. Den blir nok lagt ut i Juli. Må fikse opp nå kosmetisk først som pruterne er alt for glade i. :wink: Men egentlig så er jeg ikke ute etter en rød bil for har det nå og har lyst på en forandring :)

du får gjøre det vettu!

ja, skjønner at d er greit med litt forrandring gitt! bare bytte bil er også en forrandring vettu! :wink:

kjører ikke du mazda mx3? blir godt å få kjøpt seg bimmer da! hehe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal gjøre det, men er avhengig av å få solgt bilen jeg har nå først. Den blir nok lagt ut i Juli. Må fikse opp nå kosmetisk først som pruterne er alt for glade i. :wink: Men egentlig så er jeg ikke ute etter en rød bil for har det nå og har lyst på en forandring :)

du får gjøre det vettu!

ja, skjønner at d er greit med litt forrandring gitt! bare bytte bil er også en forrandring vettu! :wink:

kjører ikke du mazda mx3? blir godt å få kjøpt seg bimmer da! hehe :D

Stemmer det ;) Hadde lyst på noe som ikke alle andre hadde når jeg var 17 ;) Etter å ha hatt bilen i 1,5 år no trenger jeg forandring. Hadde vært Mazda frelst hele livet, Men så kjørte jeg E46 på kjøreskolen og når svigermor kjøpte seg E36 så ble jeg Bmw frelst( Du kan gjette selv hvor gøy jeg hadde det på glattkjøringen kontra de som møtte opp i opel astra osv med framhjulstrekk!!:P). Er liksom så mye mer bil enn Mx-3'n! For ikke å snakke om hvor mye billigere deleprisene er hos Bmw!

Men skal ikke fucke opp salgstråden din med masse offtopic ;) Lykke til med salget! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...