jimc Skrevet Mars 20, 2006 Share Skrevet Mars 20, 2006 Fått bilen!! Kan ikke si noe annet enn at jeg er særdeles fornøyd! \:D/ (Lagde meg et nytt brukernavn, forrige klikka.. aner ikke hvordan.. menmen..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O'Reily Skrevet Mars 20, 2006 Share Skrevet Mars 20, 2006 En av de fineste X3ene jeg har sett! Helt nødvendig med lakkering helt ned. Fy, for noen fine seter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Mars 20, 2006 Share Skrevet Mars 20, 2006 Godt å sjå at det finnest noen X3 som er lakkert ned, ser for jævlig ut uten. Ville foretrekt svart skinn eg, men pen bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 20, 2006 Share Skrevet Mars 20, 2006 gratulere med en fin bil! fin farge både innvendig og utvendig! og til bmwE9: du har blitt moderator, og da kan du gå inn i første innlegg å gjøre om bildet der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 20, 2006 Share Skrevet Mars 20, 2006 gratulere med en fin bil! fin farge både innvendig og utvendig! og til bmwE9: du har blitt moderator, og da kan du gå inn i første innlegg å gjøre om bildet der.. Hehehe... det fant jeg også plutselig ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 20, 2006 Share Skrevet Mars 20, 2006 Gratulerer med ny BMW . Hvilken motor er det i den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimc Skrevet Mars 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2006 Er en 2.0 d. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 20, 2006 Share Skrevet Mars 20, 2006 Gratulerer med kjempe flott bil. Hellakka X3 (X5 også for den saks skyld) er utrolig fett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 20, 2006 Share Skrevet Mars 20, 2006 X3 er i utgangspunktet en design krasj fra mitt subjektive synspunkt, men med lakkerte fangere ble det jo faktisk drit pent Når det gjelder setene så er de bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 20, 2006 Share Skrevet Mars 20, 2006 Så pen ut Du har ikke bilder av fronten da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimc Skrevet Mars 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2006 Jo.. Det har jeg.. Her er fronten og baken på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 20, 2006 Share Skrevet Mars 20, 2006 Så absolutt mye penere ut med lakkerte fangere ja Grattis med ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet Mars 20, 2006 Share Skrevet Mars 20, 2006 Gratulerer med ny bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 20, 2006 Share Skrevet Mars 20, 2006 Vakker bil, tøft interiør! Når det gjelder brukernavnet ditt kan jeg sikkert fikse det gamle for deg.. om du vil det.. ta i så fall kontakt på PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Mars 21, 2006 Share Skrevet Mars 21, 2006 Gratiss med ny, og flott bil ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå