Morten318 Skrevet Mars 22, 2006 Share Skrevet Mars 22, 2006 fin bil ja.. var du som var på rimi på finstad idag? så bilen din der tror jeg, rundt halv 5? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiggenK Skrevet Mars 22, 2006 Share Skrevet Mars 22, 2006 Peeeeeeent! ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimc Skrevet Mars 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2006 fin bil ja.. var du som var på rimi på finstad idag? så bilen din der tror jeg, rundt halv 5? Det stemmer nok det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
venture2076 Skrevet Mars 22, 2006 Share Skrevet Mars 22, 2006 Hei, denne var virkelig fin. Jeg kjøpte X3 3liter 04 idag og henter den i morgen. Gleder meg som en unge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Plow Skrevet Mars 22, 2006 Share Skrevet Mars 22, 2006 Som natt og dag med lakk ned! Plutselig ble X3 en kjempefin bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Mars 22, 2006 Share Skrevet Mars 22, 2006 har ikke likt X3 så godt jeg heller.. men denne var nice. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiandg Skrevet Mars 23, 2006 Share Skrevet Mars 23, 2006 Jøss!! En av de FETESTE(!!) X3`en jeg har sett! Sinnsyk kul fargekombinasjon!!! Heldig du! Har lyst på en jeg også!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mars 23, 2006 Share Skrevet Mars 23, 2006 Tror det er blandt de første X3 jeg ser som er lakkert helt ned, og det ser MYE fetere ut! Drit pen bil du har fått deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soft-ice Skrevet Mars 23, 2006 Share Skrevet Mars 23, 2006 Nydelig bil, grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 23, 2006 Share Skrevet Mars 23, 2006 Du skulle hatt slike originale BMW felger som denne da. syntes de passet meget godt på en BMW X3. Y-eike 149. 9x20 245/40 R20 og 10x20 275/35 R20. grei dimmensjon dette. Når jeg sitter å ser på bilen til Jimc og denne ser jeg virkelig at X3 er lekre biler. har hatt sansen for X3 i lang tid og kunne godt tenke meg en slik en istede for E60'n, men problemet er at den ikke kommer inn i garasjen. X3 selger jo allerede bra. blir spennende å se hvordan faceliften bil i slutten av året! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525 DAT Skrevet Mars 23, 2006 Share Skrevet Mars 23, 2006 Meget pen bil. Du synes ikke det er for liten motor i forhold til bilstørrelse/vekt? Bare et spørsmål... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimc Skrevet Mars 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2006 Du skulle hatt slike originale BMW felger som denne da. syntes de passet meget godt på en BMW X3. Y-eike 149. 9x20 245/40 R20 og 10x20 275/35 R20. grei dimmensjon dette. Jah.. Så greie ut de felgene der.. eneste negative er at man bruker så sinnsyyyk lang tid på å rengjøre felgene for møkk.. Hadde en 520 Touring med slike felger for 5 år siden, brukte lang tid for å få shinet dem opp! Satt med tannkost! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 23, 2006 Share Skrevet Mars 23, 2006 Ja, det er kanskje ulempen. Men denne vaskingen bryr jeg meg egentlig ikke så mye om. Tar på meg helle de 7 ekstra minuttene å vaske de, enn å kjøpe noen felger som jeg kanskje hadde vært litt mindre fornøyd med. Jeg hadde Rondell D58 på min forrige BMW og erfarte masse knotete vasking. Men jeg overlevde Gratulerer med en meget pen X3 foresten. Får vel se denne en del på veiene rundt om på Lørenskog tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimc Skrevet Mars 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2006 Meget pen bil. Du synes ikke det er for liten motor i forhold til bilstørrelse/vekt? Bare et spørsmål... Jo, motoren er for liten.. MEN, det har forrige eier gjort noe med!!! ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimc Skrevet Mars 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2006 Ja, det er kanskje ulempen. Men denne vaskingen bryr jeg meg egentlig ikke så mye om. Tar på meg helle de 7 ekstra minuttene å vaske de, enn å kjøpe noen felger som jeg kanskje hadde vært litt mindre fornøyd med. Jeg hadde Rondell D58 på min forrige BMW og erfarte masse knotete vasking. Men jeg overlevde Gratulerer med en meget pen X3 foresten. Får vel se denne en del på veiene rundt om på Lørenskog tenker jeg Takk for det.. Denne ser du nok på veiene i Lørenskog ja.. Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå