Gå til innhold

Da er X3`en hentet!! Grisefornøyd! ;)

jimc
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du skulle hatt slike originale BMW felger som denne da. syntes de passet meget godt på en BMW X3. Y-eike 149. 9x20 245/40 R20 og 10x20 275/35 R20. grei dimmensjon dette.

e83x31lb.jpg

e83x325xw.jpg

e83x338zj.jpg

Når jeg sitter å ser på bilen til Jimc og denne ser jeg virkelig at X3 er lekre biler. har hatt sansen for X3 i lang tid og kunne godt tenke meg en slik en istede for E60'n, men problemet er at den ikke kommer inn i garasjen. X3 selger jo allerede bra. blir spennende å se hvordan faceliften bil i slutten av året!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skulle hatt slike originale BMW felger som denne da. syntes de passet meget godt på en BMW X3. Y-eike 149. 9x20 245/40 R20 og 10x20 275/35 R20. grei dimmensjon dette.

Jah.. Så greie ut de felgene der.. eneste negative er at man bruker så sinnsyyyk lang tid på å rengjøre felgene for møkk.. :D Hadde en 520 Touring med slike felger for 5 år siden, brukte lang tid for å få shinet dem opp! Satt med tannkost!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er kanskje ulempen. Men denne vaskingen bryr jeg meg egentlig ikke så mye om. Tar på meg helle de 7 ekstra minuttene å vaske de, enn å kjøpe noen felger som jeg kanskje hadde vært litt mindre fornøyd med. Jeg hadde Rondell D58 på min forrige BMW og erfarte masse knotete vasking. Men jeg overlevde ;)

Gratulerer med en meget pen X3 foresten. Får vel se denne en del på veiene rundt om på Lørenskog tenker jeg 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er kanskje ulempen. Men denne vaskingen bryr jeg meg egentlig ikke så mye om. Tar på meg helle de 7 ekstra minuttene å vaske de, enn å kjøpe noen felger som jeg kanskje hadde vært litt mindre fornøyd med. Jeg hadde Rondell D58 på min forrige BMW og erfarte masse knotete vasking. Men jeg overlevde ;)

Gratulerer med en meget pen X3 foresten. Får vel se denne en del på veiene rundt om på Lørenskog tenker jeg 8)

Takk for det.. Denne ser du nok på veiene i Lørenskog ja.. Hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...