|Andreas| Skrevet Mars 21, 2006 Share Skrevet Mars 21, 2006 Stygg bil, med stygg styling. Vert bedre uten stylingen og med en sikkeleg farge. Tror det hadde blitt kult med vanlig E46 M3 med chrome , men vanlig farge er alltid best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 21, 2006 Share Skrevet Mars 21, 2006 Er nesten det samme..! Små detaljer. Bilder av begge?? GTR body Flossman body Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Mars 21, 2006 Share Skrevet Mars 21, 2006 jaja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mars 21, 2006 Share Skrevet Mars 21, 2006 Den M3`n der er nok ikke ekte chroma den.. Den er nemlig slipt ren for lakk, og deretter har de høyglanspolert stålet, før de har lakket det med klarlakk så det ikke skal ruste! (kan ikke garantere dette, men det er det som er vanlig når de "chromer" biler ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Mars 21, 2006 Share Skrevet Mars 21, 2006 Så fortell meg hvordan de gjør dette på all plastikken på bilen! Nei dette er chromelakk. Er ikke i nærheten av finishen på ekte chrom eller blankpolert aluminium. M3 GTR kommer i flere utgaver. Flossmann er M3 GTR kopi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet Mars 21, 2006 Share Skrevet Mars 21, 2006 Utrolig rå bil! Hva skal til for å få bilen slik? Tenkte på chromelakken, er det svindyrt? Litt OT men, hvor gammel er du egentlig Viko? 60 år? Du er så jævlig snusfornuftig.. Det eneste som kommer ut av munnen på deg er jo enten "fyfyfy" eller "Stygt" osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Mars 21, 2006 Share Skrevet Mars 21, 2006 Eller komme kjørende, hvor du møter denne, og da får hele sola sitt gjenskinn rett i fleisen. Selv om det er rett strekke da, så er det meget mulig å kjøre ut av veien. Du ser ihvertfall bilen da, den ser litt værre ut i mørket: der ser den ut som cola's nye pr-stunt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 21, 2006 Share Skrevet Mars 21, 2006 Litt OT men, hvor gammel er du egentlig Viko? 60 år? Du er så jævlig snusfornuftig.. Det eneste som kommer ut av munnen på deg er jo enten "fyfyfy" eller "Stygt" osv.. Trenger da ikke være spesielt gammel for å mene at den bilen ser forferdelig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mars 21, 2006 Share Skrevet Mars 21, 2006 synes denne var rå jeg, skulle hatt en sånn en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Mars 21, 2006 Share Skrevet Mars 21, 2006 Litt OT men, hvor gammel er du egentlig Viko? 60 år? Du er så jævlig snusfornuftig.... Jepp, er nok desverre det.. 60:2-noen år.. Trenger da ikke være spesielt gammel for å mene at den bilen ser forferdelig ut. Takk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet Mars 21, 2006 Share Skrevet Mars 21, 2006 Litt OT men, hvor gammel er du egentlig Viko? 60 år? Du er så jævlig snusfornuftig.. Det eneste som kommer ut av munnen på deg er jo enten "fyfyfy" eller "Stygt" osv.. Trenger da ikke være spesielt gammel for å mene at den bilen ser forferdelig ut. Nei det er sant, men jeg tenkte mest på holdningen generellt sett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Mars 21, 2006 Share Skrevet Mars 21, 2006 Krom M3 er vanvittig tøøøft Det er nok krom lakk ja. Fikk tilbud på såkalt kromlakk, men utstyret man trengte for å spraye den på kosta 8000dollar pluss lakken. så jeg dreit i det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 21, 2006 Share Skrevet Mars 21, 2006 Krom M3 er vanvittig tøøøft Det er nok krom lakk ja. Fikk tilbud på såkalt kromlakk, men utstyret man trengte for å spraye den på kosta 8000dollar pluss lakken. så jeg dreit i det Litt OT, men... Hvor mye skulle du hat for sølv lakk for to speil, to sideskjørt og en liten leppe til bakfanger? Evt, ingen liten bakfanger, men en vanlig stor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 21, 2006 Share Skrevet Mars 21, 2006 Er det bare meg, eller begynner detta Chrome greine å ta fulstendig av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gene Skrevet Mars 22, 2006 Share Skrevet Mars 22, 2006 Jeg HATER chrome på bil. Kan leve med enkelte hyperchromefelger men thats it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå