Gå til innhold

X3 i boks

Share

Anbefalte innlegg

som mange bemerker, og jeg også har tenkt i mitt stille sinn, har egentlig aldri likt X3, syns kvaliteten har vært under pari, og at mye ulakket plast ikke vekker min appetitt på bilen, men bildene av den X3'en med 2 liter diesel derimot... meget bra!!!

Skjønner ikke helt at 3 liter bensin er den "rette" motoren til denne bilen heller, er det ikke diesel som er tingen?!?

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger merke til at noen kommenterer kvaliteten her men ingen begrunner hvorfor, rart.

Videre kommenterer noen motoren min mot 2liter diesel og jeg syns det blir å sammenligne epler og pærer. Å sammenligne en 2liter diesel med manuell kasse (som jeg selv har hatt), med en 3liter automat skjønner jeg ikke. Sammenligner man med en 3liter diesel så skjønner jeg det bedre.

Nå skal det også nevnes at jeg har fått X3'en av min svoger til 525.000 som er hans innbyttepris hos AUDI. Stenshagen solgte en identisk (spekket med utstyr) til 625.000 for leden (ok med garanti og omreg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger merke til at noen kommenterer kvaliteten her men ingen begrunner hvorfor, rart.

Videre kommenterer noen motoren min mot 2liter diesel og jeg syns det blir å sammenligne epler og pærer. Å sammenligne en 2liter diesel med manuell kasse (som jeg selv har hatt), med en 3liter automat skjønner jeg ikke. Sammenligner man med en 3liter diesel så skjønner jeg det bedre.

Nå skal det også nevnes at jeg har fått X3'en av min svoger til 525.000 som er hans innbyttepris hos AUDI. Stenshagen solgte en identisk (spekket med utstyr) til 625.000 for leden (ok med garanti og omreg).

Sant som du sier, er nok endel forskjell på min 2.0d mot en 3.0d motormessig, eneste som jeg mangler er automatkasse, noe jeg ikke skjønner hvorfor BMW har utelatt på X3`en.

Prisen du har fått på bilen din er faktisk en MEGET god pris! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forsøker ikke fornærme deg mann, jeg håper og tror du er fornøyd med bilen og kjøpet, det virker meget bra!!!

Det er bare personlige betraktninger jeg kommer med her.

Og i den anledninger er det verdt å nevne at jeg aldri har prøvekjørt en X3!

Mht "dårlig" kvalitet på X3'en, så sammenlikner jeg plasten (interiør)og alt annet med andre BMW'er, og gjerne X5.

I forhold til denne virker den betydelig mer "ordinær".

Men plasten i min E90 er også (ser og føles) mindre ekslusiv ut en på f.eks E39 og X5.

det virker dessuten som om utformingen av dashbordet er litt utenom BMW design politikk.

Tenker da på midtkonsollen.

Ellers er det vel ulakkerte plast flater som faller tungt for brystet på mange.

Mht motor, så tenkte jeg på 3 literen bare med bensin, hadde vært en mer "fornuftig" motor...

Tenkte ikke på 2.0 diesel, den kan ikke sammenliknes med din.

Men den selger jo knallbra, har verdens råeste panser, og X3 i mystikkblå eller andre farger, ser meget bra ut, sleng gjerne på en M pakke så begynner vi å snakke.

Så derfor, sleng ut noen bilder, og la oss se herligheten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...