bimmerdude Skrevet Mars 24, 2006 Share Skrevet Mars 24, 2006 Hva skal man med så mye komfor når man er 20 år? Kan du svare på det Håkon? Komfor er for gamle folk med dårlig rygg osv. Jeg synes min egen bil har alt for mye komfor og for lite sport. Du sier det er sport i en E65? Jeg synes det må være noe av det minst sporty som finnes på jorda. 5 meter lange biler på 1,8 tonn er ikke sporty. Til og med en Peugeot 206 1,1 er mer sporty enn det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 24, 2006 Share Skrevet Mars 24, 2006 Er med på den tankegangen der... Hadde lottoen slått til i helga hadde ikke en svær 7 serie stått øverst på lista.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mars 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2006 Det er noen som vil kjøre i stil og komfort... da er BMW 7-serie et godt alternativ. De aller fleste er jo med på tanken om at BMW 7-serie er betraktelig mer sportslig en f.eks Mercedes Benz S-klasse, eller en hvilkensomhelst Amerikansk bil... nesten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Mars 24, 2006 Share Skrevet Mars 24, 2006 Komfor er for gamle folk med dårlig rygg osv. Dummeste eg har lest... Ka med folk som har vert i bilulykke? Ka med folk som har arvet?? Eg fikk ryggen min øydelagt i bilulykke da eg var 19 år, vil jo ikkje akkuratt kalle det gammel, smak som bak.. 5 meter lange biler på 1,8 tonn er ikke sporty. Til og med en Peugeot 206 1,1 er mer sporty enn det der. Nest dummeste eg har lest.. Ka begrunner du dette med?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Mars 24, 2006 Share Skrevet Mars 24, 2006 Er med på den tankegangen der... Hadde lottoen slått til i helga hadde ikke en svær 7 serie stått øverst på lista.. Ikkje her heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet Mars 24, 2006 Share Skrevet Mars 24, 2006 Det er noen som vil kjøre i stil og komfort... da er BMW 7-serie et godt alternativ. De aller fleste er jo med på tanken om at BMW 7-serie er betraktelig mer sportslig en f.eks Mercedes Benz S-klasse, eller en hvilkensomhelst Amerikansk bil... nesten... ikke for å være slem eller noe sånn her, men jeg tror mercedes S-klassen er mere sportseligere enn en 7 serie. Man kan få en S-klasse fra AMG med en meget sportselig motor og understell og div andre ting og akkurat der har ikke BMW noe å stille med enda hvertfal.. Og det andre, hvis en har råd til en 745 så er det vel ikke så mange som går ned til en 735 i stede? Jeg tror ikke det er prat om sjalusi her altså Håkon. men du skjønner at de bildene der ikke bare er av en 7 serie, men også en gutt på 20 år med solbriller og dress som prøvekjører en bil for faren sin... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mars 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2006 jeg skjønner det? Bildene taler jo for seg selv, og er etter min mening utvetydige. Om man velger en 745 eller 735 har ikke så veldig mye å si.. bare noen hester ekstra og det var visst ikke så veldig avgjørende. Selv om man har råd til en ting, betyr ikke det at man går ut og kjøper seg det... kan godt hende en AMG-versjon er mer sportslig, men jeg hadde vel heller ikke nevnt noen AMG-versjon, så da trpr jeg du må lese litt bedre før ut uttaler deg. jeg tør virkelig påstå at E65 er en mer sportslig bil en Mercedes S-klasse. Ikke for å være slem eller noe sånt her, men jeg tror egentlig ikke du noengang har kjørt hverken en S-klasse eller en 7-serie... kanskje derfor du tar feil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mars 25, 2006 Share Skrevet Mars 25, 2006 Hmm..tråden utvikler seg til å bli snart stengt. kan ikke dere ta det som kommer videre på PM, fet bil forresten,grattis til kompisen din, broren til en kompis av meg har denne, prøvd den flere ganger OG JA den har skikkelig komfort, s-klassen vet jeg ikke mye om men har prøvd CL600 og den er helt konge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet Mars 25, 2006 Share Skrevet Mars 25, 2006 jeg skjønner det? Bildene taler jo for seg selv, og er etter min mening utvetydige. Om man velger en 745 eller 735 har ikke så veldig mye å si.. bare noen hester ekstra og det var visst ikke så veldig avgjørende. Selv om man har råd til en ting, betyr ikke det at man går ut og kjøper seg det... kan godt hende en AMG-versjon er mer sportslig, men jeg hadde vel heller ikke nevnt noen AMG-versjon, så da trpr jeg du må lese litt bedre før ut uttaler deg. jeg tør virkelig påstå at E65 er en mer sportslig bil en Mercedes S-klasse. Ikke for å være slem eller noe sånt her, men jeg tror egentlig ikke du noengang har kjørt hverken en S-klasse eller en 7-serie... kanskje derfor du tar feil... for å si det sånn så har jeg prøvd 7 serien og s-klassen, ikke den nye s.klassen men den er vel en 2004 modell. 7 serien fikk jeg prøve for noen uker siden da han har en helt ny 750 og s-klassen har onkelen min i england, en s600L. Men jeg har ikke prøvd 735 eller s350 eller 320 som den het før. jeg gidder nå ikke diskutere med deg hvilke biler jeg har prøvd eller ikke, men ja jeg har faktisk prøvd en del kule biler..og når du sier du ikke har nevnt noe Amg, men Amg er vel en Mercedes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet Mars 25, 2006 Share Skrevet Mars 25, 2006 Håkon: hadde ikke du tatt lagt ut de to nederste bildene så hadde det ikke blitt en slik diskusjon. Men jeg tror det er en slik diskusjon du ville ha siden du la de ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 25, 2006 Share Skrevet Mars 25, 2006 Håkon: hadde ikke du tatt lagt ut de to nederste bildene så hadde det ikke blitt en slik diskusjon. Men jeg tror det er en slik diskusjon du ville ha siden du la de ut... Hallo i luken... .... hvordan du oppfatter Håkon´s bilder er opp til deg selv. Hvis du vil oppfatte bildene som fanden leser bibelen så gjør du det, men forvent ikke at andre nødvendigvis er enig med deg. At noen blir provosert av gutta´s image kan jeg forstå, men iom. at de rent faktisk fikk lov til å prøvekjøre en E65 av Stenshagen var kostymet ganske vellykket... Min mening er at denne historien forteller mer om selgeren hos Stenshagen enn den forteller om Håkon og/eller Mike... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 25, 2006 Share Skrevet Mars 25, 2006 ikke for å være slem eller noe sånn her, men jeg tror mercedes S-klassen er mere sportseligere enn en 7 serie. Man kan få en S-klasse fra AMG med en meget sportselig motor og understell og div andre ting og akkurat der har ikke BMW noe å stille med enda hvertfal Å si at BMW ikke kan konkurere mot Mercedes S 65 AMG er ikke sant. 2006 Alpina B7 er en sterk konkurent. Den kommer med kompressor mata V8 med 500hk og 700nm. 0-100 går unna på ca 4,8sek og max fart på ca 300km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 25, 2006 Share Skrevet Mars 25, 2006 Å si at BMW ikke kan konkurere mot Mercedes S 65 AMG er ikke sant. 2006 Alpina B7 er en sterk konkurent. Den kommer med kompressor mata V8 med 500hk og 700nm. 0-100 går unna på ca 4,8sek og max fart på ca 300km/t Hvis man skal være helt korrekt er det ikke BMW, men nettopp Alpina som med B7 kan konkurrere med Mercedes-Benz S65 AMG. AMG er en del av Mercedes-Benz konsernet... Alpina er ikke en del av BMW... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Mars 25, 2006 Share Skrevet Mars 25, 2006 Hvis man skal være helt korrekt er det ikke BMW, men nettopp Alpina som med B7 kan konkurrere med Mercedes-Benz S65 AMG. AMG er en del av Mercedes-Benz konsernet... Alpina er ikke en del av BMW... Sant så sagt, men eg er ikkje i tvil ka bil eg ville valgt/kjøpt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mars 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2006 en vanlig S-klasse kan ikke sammenliknes med en AMG versjon. AMG versjonen er mye stivere og da mer sportslig. jeg snakket om en vanlig S-klasse, ikke noe annet. Det forstår du veldig godt, så det er tydelig at du bare er ute etter å kverulere, Kevin. det skjønner jeg ikke hvorfor du gidder når det er åpenbart at du tar feil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå