locktite Skrevet Mars 23, 2006 Share Skrevet Mars 23, 2006 Mange herfra som skal dit? Ser man kan melde seg på til og få bilen inn på området. Men hadde jo da vært gøy med en del biler fra bimmers. Ikke morro og stå der og kope aleine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 23, 2006 Share Skrevet Mars 23, 2006 Krasjer ikke dette med bmwccn-treffet? I så fall er det jo ingen tvil hva man drar på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet Mars 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2006 Ja det gjør det kansje. Damn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mars 23, 2006 Share Skrevet Mars 23, 2006 Krasjer ikke dette med bmwccn-treffet? I så fall er det jo ingen tvil hva man drar på.. Jepp! Gatebil here i come! Er ganske lei av kjedelige Bmw treff nå. Sprekere biler er det på bmwccn da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 23, 2006 Share Skrevet Mars 23, 2006 Hvis du drar på treff for å se på så skjønner jeg det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mars 23, 2006 Share Skrevet Mars 23, 2006 Joda. Har kjørt på Bmwcnn. Og når jeg kommer på en bane som er 6+ meter bred så føler jeg ikke for å kjøre idealspor, men for å leke litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Mars 23, 2006 Share Skrevet Mars 23, 2006 Joda. Har kjørt på Bmwcnn. Og når jeg kommer på en bane som er 6+ meter bred så føler jeg ikke for å kjøre idealspor, men for å leke litt. word!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J Naustdal Skrevet Mars 23, 2006 Share Skrevet Mars 23, 2006 Eg skal. og fyttii ...... so eg gleda meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sigbjørn Skrevet Mars 23, 2006 Share Skrevet Mars 23, 2006 Det blir våler tur på meg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Mars 23, 2006 Share Skrevet Mars 23, 2006 Har meldt meg på jeg også. Men kommer jeg ikke inn med bilen min, reiser jeg heller på BMWCCN treffet. Hvor arrangeres det treffet forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Vaslag Skrevet Mars 23, 2006 Share Skrevet Mars 23, 2006 Håper jeg får bli med! Bilbyggeriet sponser Skal polere bilene dems som betaling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sivert Skrevet Mars 23, 2006 Share Skrevet Mars 23, 2006 Her er ikke valget vanskelig en gang. Velger helt klart BMWccn sitt treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 23, 2006 Share Skrevet Mars 23, 2006 BMWCCN sine treff det selvsagt. Blir vell et gatebil treff i år tror jeg, men det er det som ikke treffer bmwdagene. Hvor ellers enn BMWCCN skal en ussel bondetamp få tuktet sin 318i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Mars 23, 2006 Share Skrevet Mars 23, 2006 blir nok gatebil her også.. Siden begge er samtidig og våler er myyye nærmere er det ikke så vanskelig valg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Mars 23, 2006 Share Skrevet Mars 23, 2006 Har meldt meg på jeg også. Men kommer jeg ikke inn med bilen min, reiser jeg heller på BMWCCN treffet. Hvor arrangeres det treffet forresten? Rudskogen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå