stiandg Skrevet Mars 23, 2006 Share Skrevet Mars 23, 2006 Noen her som har X3? bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 23, 2006 Share Skrevet Mars 23, 2006 Noen her som har X3? bilder? Det er et par tre stykker som har en E83 eller X3... bl.a venture2076 har en X3 3.0i... ... Div. bilder av X3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimc Skrevet Mars 23, 2006 Share Skrevet Mars 23, 2006 Har en X3 jeg også. Bilder finner du her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=19036 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mars 24, 2006 Share Skrevet Mars 24, 2006 Morsomt å se hvordan du bidrar på dette forumet, E9. Altid like informativ og flittig, kunskapsrik og hyggelig... tipper du er employee of the month 12 ganger på rad eller noe..hehe. X3 med 3,0'ern er for øvrig en fin liten bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 24, 2006 Share Skrevet Mars 24, 2006 X3 med 3,0'ern er for øvrig en fin liten bil. Og med AC Schnitzer eller Hamann styling blir bilen kjempe rå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 24, 2006 Share Skrevet Mars 24, 2006 Morsomt å se hvordan du bidrar på dette forumet, E9. Altid like informativ og flittig, kunskapsrik og hyggelig... tipper du er employee of the month 12 ganger på rad eller noe..hehe. X3 med 3,0'ern er for øvrig en fin liten bil. "Employee of the month"... kan man vel kanskje bli på McDonalds eller tilsvarende steder... *KREMT*... det er vel noe sånt som noen og tyve år siden jeg vurderte den slags sommerjobber som en mulighet. Theo Holm var imidlertid fremsynt da han i 1983 åpnet den første McDonalds i Norge... jeg husker fenomenet ganske godt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå