Gå til innhold

Sommerdekk?


LTF
 Share

Anbefalte innlegg

jeg har tenkt å prøve Hankook VENTUS SPORT K104 i år, ut fra tester på www.dekkonline.com er dette et bra dekk (gode karakterer)

har ikke tidligere erfaringer med dekket men det ser bra ut og er faktisk ganske billig. på dekkonlie får du de til under 1000kr stykket i den dimensjonen du nevner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang sporing

Jeg har kjørt med 235 dekk foran og 255 bak. Det spora som f... også etter forstillingskontroll. Nå er 255 dekka utslitt så jeg tenkte å sette 235 bak og nye 225 foran... så får vi se om det hjelper.... Blir anbefalt max 225 foran til denne bilen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang sporing

Jeg har kjørt med 235 dekk foran og 255 bak. Det spora som f... også etter forstillingskontroll. Nå er 255 dekka utslitt så jeg tenkte å sette 235 bak og nye 225 foran... så får vi se om det hjelper.... Blir anbefalt max 225 foran til denne bilen.[/b]...

der har du vel svaret på gåten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har erfaring med Continental SportContact? Hadde SportContact 1 før Yokohama nå. Men syns de sporet mye og hadde dårlig dreneringsevne. Har derimot hørt at SportContact 2 har veldig bra drenering.

Kan være interessant å sammenlikne viftemønsterdekk med langsgåendemønster. Viftemønster ser jo bra ut, men om det fungerer bedre er jeg usikker på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir jo en smakssak dette her med dekkvalg da, litt som oljevalg at alle har sine favoritter. Jeg ble anbefalt Vredestein av forhandleren min da jeg skulle bytte i fjor, spesielt mtp sporing. Hadde Continental før det, og var ikke spesielt fornøyd med dem. Har nå Vredestein Ultrac 235/45/17 foran og bak, og må si det er de beste dekkene jeg har kjørt på noen gang. Sporing har jeg ikke merket noe til etter jeg satt de på, men det viktigste for meg er styreresponsen. De er svært presise i svingene, og der ligger jo mye av kjøregleden da, hvertfall for min del.

Kan absolutt anbefale Ultrac'ene i den dimensjonen.

Ultrac-dekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...