Dueskar Skrevet Mars 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2006 Bestilte sånn billiggreier. kostet ca 4000,- Heter Garmin streetpilot c320. Om jeg kjøper noe bedre etter hvert kommer alt ann på behovet egentlig. ---- Fotoboksvarsleren kostet 3000,- Heter Roadpilot micro. Jeg liker sånne gadgets, det var derfor jeg kjøpte den egentlig. Den fungerer over GPS, og er helt lovlig. Viser hvor langt til neste fotboks, farten du kjører i og fartsgrensen på den strekningen. Kan også settes til å varsle om steder der det er stor elgfare. Er ikke sikkert det blir så stilig, mulig jeg kommer til å gjemme den bort litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiggenK Skrevet Mars 25, 2006 Share Skrevet Mars 25, 2006 Pen bil! ;p Gadgets er DIGG! GPS er et "must" ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 25, 2006 Share Skrevet Mars 25, 2006 Gratulerer med pen bil!! Er den grønn eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 25, 2006 Share Skrevet Mars 25, 2006 Gratulerer med en meget pen bil. en ting jeg ville ha gjort er å kaste vinterfelgene. det gjorde meg med like felger som fulgte med min forrige E39.. Garmin er en meget god navigasjon. har en Garmin navigasjon selv. er på størrelse med de store nokia-telefonene. Fungerer helt supert, og den er utrystet med stemmestyring. anbefales. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dueskar Skrevet Mars 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2006 Bilen er oxford grønn Både vinter og sommerfelgene kommer til bli byttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 25, 2006 Share Skrevet Mars 25, 2006 Ganske fet farge på E39 det Fattern hadde sånn farge på sin E39 Touring, likte den bilen kjempe godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet Mars 26, 2006 Share Skrevet Mars 26, 2006 Gratulerer med FEIT bil Aslak og velkommen i gjengen I sommer blir d roadtrip Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IS BEEMER Skrevet Mars 26, 2006 Share Skrevet Mars 26, 2006 Denne var nice Gratulerer med ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 26, 2006 Share Skrevet Mars 26, 2006 Gratulerer med et meget flott eksemplar av E39 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå