fre Skrevet Mars 25, 2006 Share Skrevet Mars 25, 2006 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1050520 Henviser til annonsen på Autodb for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Mars 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 25, 2006 Share Skrevet Mars 25, 2006 Lekker bil må jeg få si. Lykke til med salget. Håper du er heldigere enn andre. Dårlig med salg av brukte E46 for tiden ser det ut til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Mars 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2006 Takk for det! Har lagt merke til at mange sliter, derfor la jeg den ut allerede i dag. Hadde egentlig tenkt å vente til sommeren... Håper det kan trekke opp at den har litt mer motor enn mange andre som ligger ute,men man vet jo aldri.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet Mars 25, 2006 Share Skrevet Mars 25, 2006 nyyyyyyydelig bil... har meget lyst på en sånn...bare synd lommeboka mi ikke har det for øyeblikket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 25, 2006 Share Skrevet Mars 25, 2006 Den var pen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet Mars 25, 2006 Share Skrevet Mars 25, 2006 nydelig bil ja. er litt inhabil siden jeg har en helt makan , bare at det er en 328 anbefales på det sterkeste denne bilen ja. audi eller mercedes kan bare gå og legge seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Mars 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2006 Takk for fine kommentarer Liker bilen veldig godt selv, men ting varer jo ikke evig og derfor er det tid for å sende den til en ny entusiast. Dere som har lite penger i lommeboka kan jo høre med banken, de har som regel litt å gå på.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet Mars 25, 2006 Share Skrevet Mars 25, 2006 Takk for fine kommentarer Liker bilen veldig godt selv, men ting varer jo ikke evig og derfor er det tid for å sende den til en ny entusiast. Dere som har lite penger i lommeboka kan jo høre med banken, de har som regel litt å gå på.. hehe hvoror selge en så deilig bil da? ny bil eller rettogslett blakk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Mars 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2006 Frister med noe litt nyere.. 325Ci 2003(facelift) Men det kan nok fort være en litt for dyr drøm. Dårlig utvalg i rett prisklasse.. Så vi får se. Har ikke noe problem med å beholde denne et par år til heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Mars 26, 2006 Share Skrevet Mars 26, 2006 hmm..så veldig bra ut..lyst på bil som mellomlegg? hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Mars 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2006 Har nok ikke det, siden jeg trenger mest mulig egenkapital til min neste bil På den annen side kunne jeg jo trengt en bil mens jeg venter på ny. hehe Men får se an litt hvordan det går først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Mars 26, 2006 Share Skrevet Mars 26, 2006 hehe, har en 95.mod galant gti v6-24v med 180 000 km på telleren så jeg har lyst å bytte bort ser du Å ser etter e46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Mars 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2006 OK. Hadde det vært 325 E30 hadde det jo kanskje vært aktuelt.. hehe Men du kan jo prøve å selge bilen da? Så får du sikkert mer penger og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Mars 26, 2006 Share Skrevet Mars 26, 2006 Fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg