Gå til innhold

Storebror vil se deg i trafikken

Share

Anbefalte innlegg

Er snart ikke gøy å kjøre bil lenger med all overvåkningen. Vi er forsåvidt spart for det der jeg bor, men ser at vi kommer sakte etter med diverse fotobokser som skal settes opp om få år.

Tror ikke folk vil finne seg i dette. Tror heller ikke det er lovlig. Jeg skal iallfall ikke ha sånt makkverk i min bil! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

omg da er det bare og kjøre som bare faen til dem får ordna det utstyret da.. polti suger så sinsykt kukk, at det ikke er mulig og få sakt det nok.... hater dem og jobber hvær dag med og lage livet surt for dem!!!!!!!!!! snut er ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

omg da er det bare og kjøre som bare faen til dem får ordna det utstyret da.. polti suger så sinsykt kukk, at det ikke er mulig og få sakt det nok.... hater dem og jobber hvær dag med og lage livet surt for dem!!!!!!!!!! snut er ut?

det må du ikke. blir bare værre for deg da.

Dette er jo enda en grunn til å kjøre gamle usikre biler(uten sånn chip).

Hadde alle bilklubbene stått sammen med amcar klubben(som har gjort mye) hadde vi sikkert klart å få en ordnings på det meste, til alles fordel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det må du ikke. blir bare værre for deg da.

Dette er jo enda en grunn til å kjøre gamle usikre biler(uten sånn chip).

Hadde alle bilklubbene stått sammen med amcar klubben(som har gjort mye) hadde vi sikkert klart å få en ordnings på det meste, til alles fordel.

Ja, NAF er jo bare en gjeng med kjerringer og suppehuer spør du meg. Det hender at Egil Otter uttaler seg, men det er ikke akkurat aksjoner av franske dimensjoner vi snakker om. De driver litt for mye butikk etter min mening.

Hadde enda AMCAR, BMWCCN, NSK, VW/Auda-klubben, Porscheklubben, MB entusiastklubb osv dannet en paraplyorganisasjon, så kunne vi kanskje blitt store nok til å bli hørt/lage asksjoner som merkes (se i Frankrike hva som skjer når folk ikke liker politiske avgjørelser).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...