Gå til innhold

Forbanna !!!

BMW_Racing
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg fikk endelig bilen på veien i går etter overhalt motor. Så jeg var ganske gira og kjørte mye i går. Så i 9 tiden i går kveld parkerte jeg hos en kompis. Var vell der til kl: 12 ca.

:evil: tror du ikke noen har Bulka bilen min mens jeg var der ... Jeg blir så Forbanna. Trolig noen overfulle 14'iser som skal verre tøffe. Jeg lurte

på va kan man egentlig gjør viss man ikke vett hvem som har gjort det??

Ringen polti ?? :lol:

Her er bilder etter at jeg dunka det ut me gummihammer.

P1010062.JPG

P1010063.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte og bil me det første. Men da ville det vert lakkrester/skrapper etter bilen.

Nå er det bare en JÆVLIG stygg bulk. :evil:

Det er så Jævlig iriterrende.

Eneste "trøsten" er jo at jeg har en nye framskjermer liggenes. Men de er jo ikke lakkerste. Blir Steikke Forbanna. :evil::evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fått en knekk på hjulbuet å?

Nei, der er de litt rust bare. Men det ser ut som om det har tatt helen og spent inn.

Det går ikke på forsikringa, da jeg kun har ansvar. :(

Vurdere å ta opp lån, Og fikse hjul buer og styling og få lakkert bilen oppigjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig kjedelig sak dette... synd med slike bulker... det ser så styggt ut... det må vel være alle bileieres marerittt...

Er ganske depa. Blir så fortvilt , kan ikke gå i fra bilne uten at folk skal ødelegge noe.

blir vell snart til jeg må sitte i bilen / passe på at ikke folk ikke driver fean.

Kan ikke tenke meg ossen det må vere for folk som har nylakkerst bil og får en slike en :cry:

Forbanna Tull !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alarm !! :? Men ikke me Kanon og auto-sikte.

Kansje jeg må legge balltre'e til bake i bilen :wink:

Kansje det hjelper.

nå er jeg og litt på utkikk etter en som kan lakkere bilen min. Så viss du eller noen du kjenner kunne trenge litt penger i narmeste framtid så gi beskjedd.

Blir sikkert hell lakkering i samme farge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt OT men kjørte du fra rundkjøringa ved ØMI på Sola og oppover bakken mot soma/tjelta ganske nøyaktig rundt 18.00 i går?

Jeg møtte en grå E30 med 17" Hockenheim felger der i går og tenkte det kanskje var deg :wink:

Jeg kjørte en grå E34 i motsatt retning.

/Stian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...