marius paulsen Skrevet Juni 25, 2006 Forfatter Skrevet Juni 25, 2006 har nå montert nyspilleren og det ble kjempe greier!la også opp 2 stk audison signalkaber! ellers så har jeg bytta grill på bilen igjen,har nå noe z4 look greier! har gjort noen bestllinger i dag; -eksospotte med doble stusser -ipod adapter -m3 girstang(short shift) -ny gir kule -kcr box! fikk prøvd bilen på bane under sommeertreffet på acr,og den fungerte helt utmerket! hadde et helt sykt grep i svingene! mangler bare litt mere effekt så blir det bra!
e46diesel Skrevet Juni 26, 2006 Skrevet Juni 26, 2006 tøff bil du har dær ja E har en 320d touring 2002mod, kor kjøpt du m fangern hænn? har akkurat fått en rieger m3 fanger heim men angra litt, e ikke nån fæsta eller bra tilpassa så mye jobb før den kommer på.. ellers har e sænka den 40 35, fått chippa den, går no å vurder nye fælga, og soting. har bærre 17" no. korsn innpress annbefall du? mine fælga står jo medt under biln no
marius paulsen Skrevet Juni 30, 2006 Forfatter Skrevet Juni 30, 2006 m-fangeren kjøpte jeg brukt hær på forumet! billig m styling får du på koed! 17" er for smått på e46! gå for noen 19",gs bildeler har mange fine felger! dem veit innpresset på felgene! soting er harry!
John H Skrevet Juni 30, 2006 Skrevet Juni 30, 2006 Hehe..du angrer nå? Herlig fanger må eg si men hva i alle ? I fengsel?
marius paulsen Skrevet Juni 30, 2006 Forfatter Skrevet Juni 30, 2006 ja angrer veldig hadde nok ikke hatt tid til å montere den i år uansett! var en som prøvde å banke meg,men det gjør han ikke flere ganger for å si det sånn!
e46diesel Skrevet Juni 30, 2006 Skrevet Juni 30, 2006 skal du sæll fangern? hold på å undersøk prisa på fælga no. adressn te koed? når e sei soting e da ikke køle svart men lyseste filmen rundt om så det blir vældi diskret. syns da e tøfft e
marius paulsen Skrevet Juni 30, 2006 Forfatter Skrevet Juni 30, 2006 fangeren er solgt til John H! koed.dk
John H Skrevet Juni 30, 2006 Skrevet Juni 30, 2006 skal du sæll fangern? hold på å undersøk prisa på fælga no. adressn te koed? når e sei soting e da ikke køle svart men lyseste filmen rundt om så det blir vældi diskret. syns da e tøfft e Viss du snakker om M-tech II fangeren hans, så er du nok alt for sent ute for den står på min bil Adrewssen til koed er http://www.koed.dk
Maloi Skrevet Juli 3, 2006 Skrevet Juli 3, 2006 i fengsel ja.. håper du for pallesnekkring i verdaln så kanskje vi kan møtes og prate om bmw hehehehe....
Pauls1 Skrevet Juli 3, 2006 Skrevet Juli 3, 2006 i fengsel ja.. håper du for pallesnekkring i verdaln så kanskje vi kan møtes og prate om bmw hehehehe.... han skal nok bare til mosjøen å snekre paller
marius paulsen Skrevet Juli 8, 2006 Forfatter Skrevet Juli 8, 2006 da var kcr box og effektanlegg montert! blei en enorm forskjell! eneste som skuffet litt var 0-100 tiden,beste ble 10,11 målt med gps! på en annen side så er dette med ekstrem clutch sluring med påfølgende hjulspinn i 1 gir og clutchsluring på 2 gir ,så det skulle gå å korte tiden et par sekunder vil jeg tro! i hastigheter mellom 50-0g 150 er det et helt rått drag! neste prosjekt nå blir vist clutch bytte
marius paulsen Skrevet Juli 14, 2006 Forfatter Skrevet Juli 14, 2006 da var bilen eu godkjent med senkesett innskrevet i vognkort morgendagens prosjekt blir montering av ipod adapter!
[space] Skrevet Juli 18, 2006 Skrevet Juli 18, 2006 Jeg synes det står i signaturen din at den skal selges jeg? Er det noe særlig å koste på mye tid og penger da?
marius paulsen Skrevet August 12, 2006 Forfatter Skrevet August 12, 2006 er tilsalgs fortsatt,men siden den tydelivis er tungsolgt så kommer jeg til å fortsette å påkoste til jeg blir lei eller bilen eller at jeg blir fornøyd med den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå