Gå til innhold

Bilkræsj


haavardbj
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Et på hver side av motoren.

Fant bilde av en 3.5 liter med ombygde fester.

03.jpg

Da jeg smadra E30 min for noen år siden, så knakk jeg festet rett av på ene sida. Du kan jo se etter om festene er hele eller ikke.

Var det jeg hadde tenkt og sjekke ja ;) Radiatoren står trøkt inn i vifta, men det trur jeg er på grunn av att fronten har fått seg en bra trøkk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg! Spesielt siden det så ut til å være en fin bil med passe diskrèt styling. Bilen er nok kondemnert, menmen. Får kjøpe deg en E34 nå da :wink:

Har ikke kasko, så jeg beholder den vel? (slik som jeg skjønte det)

Hadde vert fristende med en E34, men lommeboka strekker nok ikke til :( Men får se hva som skjer fremmover)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får nokk beholde bilen da ja, ingen grunn til at de skal ta den ifra deg når du ikke får igjenn noe på forsikringa.

Da jeg trøska 325`en min, så trøkte jeg radiatoren innover, pluss at frontblekket som går på tvers, ble presset inn i reimhjulet. Tok ut motoren og skiftet bunnpanne og oljepumpe (dette ble knust). Motoren fungerer den dag i dag. Bilene er jo bygd for å gi etter på dette punktet, om ikke hadde det vært du som måtte gi etter, og det er mindre behagelig vill jeg tru

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han som kom imot så ikke noe og kan vitne da? selvfølgelig vil motparten blånekte. antagelig vil han påstå at han hadde stått der med blinkern på i flere minutter før du ploga inn i han... man skulle hatt videokamera (slik som politiet har) i fronten. det hadde hjulpet på en masse kjipe ting som dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kræsjet min e36 for en måned siden, havnet i nesten samme situasjon som deg... Det blir nesten garantert skyldeling i sånne saker, for det er en paragraf som forsikrings selskapet liker veldig godt: man skal kjøre aktpågivende og varsomt! jeg gjorde det men det blir jo bare ord mot ord, i tilleg så krangler forsikrings selskapene sjeldent, det jeg fikk høre fra gjensidige er att det er i deres intresser og være venn med motpartens forsikrings selskap! dette er tåpelig! vi forbrukere taper uansett på dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får nokk beholde bilen da ja, ingen grunn til at de skal ta den ifra deg når du ikke får igjenn noe på forsikringa.

Da jeg trøska 325`en min, så trøkte jeg radiatoren innover, pluss at frontblekket som går på tvers, ble presset inn i reimhjulet. Tok ut motoren og skiftet bunnpanne og oljepumpe (dette ble knust). Motoren fungerer den dag i dag. Bilene er jo bygd for å gi etter på dette punktet, om ikke hadde det vært du som måtte gi etter, og det er mindre behagelig vill jeg tru

jepp. det kjipe ett at selve ramma eller det ved demperen på venstre side er skjevt. Ikke bare frontplata og alt det. :( å jeg har for lite kontakter innen biloppetting..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han som kom imot så ikke noe og kan vitne da? selvfølgelig vil motparten blånekte. antagelig vil han påstå at han hadde stått der med blinkern på i flere minutter før du ploga inn i han... man skulle hatt videokamera (slik som politiet har) i fronten. det hadde hjulpet på en masse kjipe ting som dette

Det som var så jævlig koslig var att denne bilen dura jo bare rett forbi. Har ingen aning om hvem det var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kræsjet min e36 for en måned siden, havnet i nesten samme situasjon som deg... Det blir nesten garantert skyldeling i sånne saker, for det er en paragraf som forsikrings selskapet liker veldig godt: man skal kjøre aktpågivende og varsomt! jeg gjorde det men det blir jo bare ord mot ord, i tilleg så krangler forsikrings selskapene sjeldent, det jeg fikk høre fra gjensidige er att det er i deres intresser og være venn med motpartens forsikrings selskap! dette er tåpelig! vi forbrukere taper uansett på dette!

vet... sånn det er..ikke stort man kan gjøre med det...

Fikk sjekka motorfestene da. Di sitter fast de. Helt som de skal være.

Vifte reima hadde ryki da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som var så jævlig koslig var att denne bilen dura jo bare rett forbi. Har ingen aning om hvem det var.

er det ikke straffbart å kjøre fra en ulykke sånn selv om man ikke er involvert selv? kunne vært personskader og behov for assistanse?

folk gir for mye f i allt annet en seg selv.

Litt ot,men jeg ble påkjørt på jobben for par år siden av en leiebil som stakk av. bare en av kanskje 50 passasjerer reagerte og det var han ola sandelien fra Vi Menn :wink: kjernekar. kom og gav visitkort og han skulle vitne hvis det ble noe problem. bilen som stakk av hadde bislett bilutleie over hele siden så det var en telefon og syndern ble busta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som var så jævlig koslig var att denne bilen dura jo bare rett forbi. Har ingen aning om hvem det var.

er det ikke straffbart å kjøre fra en ulykke sånn selv om man ikke er involvert selv? kunne vært personskader og behov for assistanse?

folk gir for mye f i allt annet en seg selv.

Litt ot,men jeg ble påkjørt på jobben for par år siden av en leiebil som stakk av. bare en av kanskje 50 passasjerer reagerte og det var han ola sandelien fra Vi Menn :wink: kjernekar. kom og gav visitkort og han skulle vitne hvis det ble noe problem. bilen som stakk av hadde bislett bilutleie over hele siden så det var en telefon og syndern ble busta

Ja, sånn kan det gå.. Nei, bare en stor snøsprut, og ett digert bang! å så satt jeg der.. Tenkte ikke så mye på den bilen som kom opp...

Tenkte ikke så mye egentlig.. Etterpå var jeg mest forbanna på meg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...