Gå til innhold

Synspunkter på BMW-diesel?

p10
 Share

Hvilken BMW-diesel bør jeg satse på?  

48 stemmer

1. 1. Hvilken BMW-diesel bør jeg satse på?

• BMW 325 TDS (E36)
      13
    • BMW 525 TDS (E39)
      35

Anbefalte innlegg

ser gammel ut? er jo gammel... :lol: jeg har alltid likt E34 på lik lik linje som stasjonsvognutgaven til MB 123. benzen er jo mye eldre enn bmw1 og de få strøkne av dem som ruller på veien idag er penest i orginal stand. (nye alu er greit,men med plast-kit er dem kjipe). .

Slik ser jeg også på BMW´s eldre modeller... de har den samme tidløsheten som Mercedes-Benz. Jeg har alltid hatt sansen for "serien" W123, W124, W126 og W201... altså Mercedes-Benz på sitt beste i perioden 1975-96... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jeg synes E36 325tds er en kjempebil, har hatt to stykk selv, men i dette tilfellet hadde jeg valgt E39.

E39 er en mye mer praktisk og "moderne" bil etter min menig. Liker kjørefølelsen i E39 hakket bedre enn i E36. Bedre plass og mindre støy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var litt spesielt valg av biler dette. en liten og en stor mot hverandre. større bil gir mer komfort og plass selvfølgelig. noen har anbefalt bensin E39 og utifra modellguiden her så er ikke 520 så mye tørstere enn dieselen,men i testen på dinsidebil så hadde de 1.34 på blandet med den. det er vel litt mye..blir vel 0.4 mer på mila en diesel da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har e36 med diesel, kjempebil med en god motor. Men er selv på jakt etter e39 523i nå.. Men jeg hadde ikke tvilt på kvaliteten på dieselmotorene i alle fall.

Uansett lykke til med valget :)

Støtter deg i den. Jeg solgte min 97 mod 325tds til en god venn av meg. Den bilen rusler og går problemfritt enda, og den har tuslet og gåttt litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har etpar nybegynnerspørsmål ang e34:

1. Er det noen forskjell på utseende på en standard e34 og en e34 M5?

2. Fikk man e34 med m-tech? Tenker da både på utseende og understell.

Har surfet litt på autoDB og mobile.de, tar tilbake det jeg sa tidligere om at e34 ser gammel ut. :roll: Fant noen e34er som såg orntlig sinte ut! :D

Er derfor jeg lurer på om det kanskje var m-tech biler jeg har sett?

Og til alle dere som er autister på BMW og synes at spørsmålene mine er en fornermelse mot deres interlekter: SORRY, men vær greie og gi meg et svar likevel?! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og til alle dere som er autister på BMW og synes at spørsmålene mine er en fornermelse mot deres interlekter: SORRY, men vær greie og gi meg et svar likevel?!

Det finnes ingen dumme spørsmål, bare dumme svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...