Bimmerlars Skrevet Mars 30, 2006 Share Skrevet Mars 30, 2006 Jobber på et BMW & Nissan verksted nå. Der står det en E30 M3 Warsteiner (orginal!!) og en orginal vanlig E30 M3. I går var det en svart E46 M3 med 19" BBS Challenge felger innom på oljeskift, i dag var det en sølvfarga E46 M3 innom. På mandag var jeg ute og kjente draget i 645Ci. Storkoser meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Mars 30, 2006 Share Skrevet Mars 30, 2006 Heldiggris! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2006 Helt enig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Mars 30, 2006 Share Skrevet Mars 30, 2006 gå å ta deg en bolle! hehe heldiggris" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Vaslag Skrevet Mars 30, 2006 Share Skrevet Mars 30, 2006 Herregud. Det der er min drømmejobb. Ja! Ta deg en bolle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Mars 30, 2006 Share Skrevet Mars 30, 2006 Det er jo en koze jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mars 30, 2006 Share Skrevet Mars 30, 2006 Hvor er det du jobber?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 30, 2006 Share Skrevet Mars 30, 2006 Er dette en fast-jobb eller et sted du bare jobber denne uka? Hørtes ut som en grei jobb dette. Jobben blir enda mer motiverende da man jobber med noe man liker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet Mars 30, 2006 Share Skrevet Mars 30, 2006 hehe genialt.. å dette får du betalt for?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 30, 2006 Share Skrevet Mars 30, 2006 Heldig du... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Mars 30, 2006 Share Skrevet Mars 30, 2006 du burde betale for den jobben der "misunnelig" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mars 30, 2006 Share Skrevet Mars 30, 2006 regner med at han er på utplassering via skolen, har selv hvert utplassert hos egil stenshagen, hadde mye gromt inne der å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Mars 31, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2006 Var på utplassering ja. Vært der i to uker nå. Var der i en uke for noen måneder siden også. Ordentlig trivlig å skru på biler man rett og slett digger Var på Tronrud bil i Moss. M3'ene er helt klart verdt en titt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 1, 2006 Share Skrevet April 1, 2006 håper på at du gjør det bra på utplasseringen, er bra muligheter i fremtiden hvis du skal søke jobb der, ikke gjør som meg, bli med på hver eneste prøvekjøring, og bare sitte og nyte de råe bilene. fikk kjeft et par ganger da jeg hoppa inn e65 i pausetiden og bare nyta bilen, sjekka alle funksjonene osv.du kjeder deg ikke i en e65 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet April 1, 2006 Share Skrevet April 1, 2006 Var på utplassering ja. Vært der i to uker nå. Var der i en uke for noen måneder siden også. Ordentlig trivlig å skru på biler man rett og slett digger Var på Tronrud bil i Moss. M3'ene er helt klart verdt en titt Hehe, beklager å si det, men den på høyda er ikke en orginal Warsteiner, derimot en helt vanlig M3 bare med alt som sport evo, har sett den se.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå