Jonte Skrevet April 1, 2006 Share Skrevet April 1, 2006 Lite kant på 9" brei felg da.. Pussig.. Ellers blei det ganske så pent.. Løfter bilen noen hakk de felga.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 1, 2006 Share Skrevet April 1, 2006 Hjulan var meget pene, men litt for mye senk . Veldig bra at du skal bytte ut de #¤%& lexus baklyktene . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IS BEEMER Skrevet April 1, 2006 Share Skrevet April 1, 2006 Dette ble bra Sort netting i front og hvite/røde baklykter så er den etter min smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE34 Skrevet April 1, 2006 Share Skrevet April 1, 2006 Når ble det mulig og få for mye senk? Fin senk og hjul! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet April 1, 2006 Share Skrevet April 1, 2006 Det var det eg sa..RÅ felger..meget pen bil nå..for mye senk? går det an det da? Ble Feit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBG.E30 Skrevet April 1, 2006 Share Skrevet April 1, 2006 Rein "porr" dette. Holder en finger opp for sort gitter i steden for den lyse jeg også. Fluer å den slags som vil feste seg der vil nesten ikke være synlig mot sort heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 1, 2006 Share Skrevet April 1, 2006 Veldig pent! Men som noen andre sa: sort netting.... *host host*.. Lexuslys gikk vel av moten for to-tre år siden... *host host*.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 2, 2006 Forfatter Share Skrevet April 2, 2006 takker for fine kommentarer alle sammen, slikt varmer (en tom bankonto) et BMW HJERTE Sort netting? muligens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingenteng Skrevet April 2, 2006 Share Skrevet April 2, 2006 er du plaget med at hjulene subber i skjermen med lastet bil og i humper? hva er innpresset på felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 2, 2006 Forfatter Share Skrevet April 2, 2006 har kun prøvemontert hjula! er enda snø her oppe tipper de subber forann! ET35 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Jørgen Skrevet April 2, 2006 Share Skrevet April 2, 2006 Lite kant på 9" brei felg da.. Pussig.. Ellers blei det ganske så pent.. Løfter bilen noen hakk de felga.. Høyt innpress gir sjelden brei kant. Så det er jo ganske logisk Edit: 19" på E36 er jeg stor fan av selv Blir bra dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 2, 2006 Forfatter Share Skrevet April 2, 2006 hehe thanks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet April 2, 2006 Share Skrevet April 2, 2006 har kun prøvemontert hjula! er enda snø her oppe tipper de subber forann! ET35 De kan da vel ikke subbe om du bare har 215 foran...? Jeg har samme felgstørrelse foran men med et38, 235/35 og samme høyde på bilen,det er ikke noe som helst problem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 2, 2006 Forfatter Share Skrevet April 2, 2006 håvard///m3, som du ser på det nest nederste bildet er det ca 1 cm klaring mellom dekk og hjulbue. hadde jeg hatt 225 for ikke å snakke om 235 hadde jeg måttet heve (evt valse hadde jeg ikke hatt justerbart senkesett!).. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet April 2, 2006 Share Skrevet April 2, 2006 går helt fint hos meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå