Gå til innhold

SKAL JEG KJØPE EN 525tds? gått 300 000 tusen? 110000kr

PålRot
 Share

skal jeg kjøpe?  

57 stemmer

1. 1. skal jeg kjøpe?

• skal
      11
    • skal ikke
      47

Anbefalte innlegg

Lån med deg bilen, dra til et seriøst verksted(helst ikke naf, har dårlige erfaringer og kjennskaper til dem), gjerne et som har kjennskap til bmw og kjøp deg en skikkelig kontroll av bilen(koster vel ca 800-1000,- tipper jeg). Dette burde fortelle deg om det er en bil og satse på eller om du ender opp med en bil som du må fikse mye på.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er så jævla usikker. den er proppa med utstyr å ser jævlig fin ut. men jeg er så usikker på motor og driverk om d holder? eller om jeg blir STUCK me en 525tds me masse feil? hva tror dere? :roll:

E39 regner jeg med? Har ikke peiling på om den holder mer eller ikke, men for 110000 kan du jo få deg en 520 kanskje til og med en 523 som har gått halvparten på langt..

Du skal jo sikkert ikke ha den for evig tid, tror ikke den blir lettere å selge etterhvert som den nærmer seg 400.000 km enn en 520/523 med 200.000 km på telleren :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.....Lån med deg bilen, dra til et seriøst verksted(helst ikke naf, har dårlige erfaringer og kjennskaper til dem).....

Sett i lys av sist "TV2 Hjelper Deg" er vel NAF å foretrekke...?

... men tror ikke TV2 er de man bør høre på om akkuratt biler eller noe som helst. Det blir for mye sånn og sånn og sånn greie ... vettu .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.....Lån med deg bilen, dra til et seriøst verksted(helst ikke naf, har dårlige erfaringer og kjennskaper til dem).....

Sett i lys av sist "TV2 Hjelper Deg" er vel NAF å foretrekke...?

... men tror ikke TV2 er de man bør høre på om akkuratt biler eller noe som helst. Det blir for mye sånn og sånn og sånn greie ... vettu .

Så du programmet eller? Ingen av de 5 verkstedene de besøkte fant ut av de åpenlyse feilene Tv2&NAF hadde plantet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...