Marius Skrevet April 1, 2006 Share Skrevet April 1, 2006 noen som vet om det skal være no bmw treff i østfold i nærmere framtid? hadde vært kult å mekka det,, _________________ ......____//_____l____\\_____ ----,o----- BMW FOR LIFE -@) ----`----(@)=========(@)-` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet April 1, 2006 Share Skrevet April 1, 2006 marius: ser du er fra moss? du er ikke han marius som er kompisen til "kentis" ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet April 1, 2006 Share Skrevet April 1, 2006 Det er jo BMWCCN treff på rudskogen i slutten av mai.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet April 1, 2006 Share Skrevet April 1, 2006 Blir vel noe treff på verkstede våres til sommern, men det blir vel 02/classic da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet April 1, 2006 Share Skrevet April 1, 2006 Blir vel noe treff på verkstede våres til sommern, men det blir vel 02/classic da.. Får dra ut egget jeg da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet April 1, 2006 Forfatter Share Skrevet April 1, 2006 Si ifra da hvis det skulle bli no:D hadde vært jævla fett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet April 1, 2006 Share Skrevet April 1, 2006 Blir vel noe treff på verkstede våres til sommern, men det blir vel 02/classic da.. Får dra ut egget jeg da.. Håper det.. Er du en kjenning av Evind Mikkelsen eller? Du var vel ikke på høst treffet vårt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet April 1, 2006 Share Skrevet April 1, 2006 Det er jo BMWCCN treff på rudskogen i slutten av mai.. Tror jeg har spurt om det detta før men husker ikke var en annen som snakka om at det var kun medlemer som fikk komme inn på treffa til bmwccn,stemmer detta?? noen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet April 1, 2006 Share Skrevet April 1, 2006 Det er jo BMWCCN treff på rudskogen i slutten av mai.. Tror jeg har spurt om det detta før men husker ikke var en annen som snakka om at det var kun medlemer som fikk komme inn på treffa til bmwccn,stemmer detta?? noen? Tror du kan komme inn uten å være medlem.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 1, 2006 Share Skrevet April 1, 2006 Egentlig er et kun for medlemmer BMW Car Club Norway, men det går an å komme uten. Når det gjelder banekjøring MÅ man ha det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet April 1, 2006 Share Skrevet April 1, 2006 Sånn var det ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hoegtor Skrevet April 1, 2006 Share Skrevet April 1, 2006 Nix mr. T.A.S. . På Rudskogen og Våler, der treffene inkluderer banekjøring, er det bare medlemmer som kommer inn. Men på f.eks vårtreffet, som i år er flyttet til Tryvann. Er det ikke noe krav til medlemskap. Treffet er 23. April, så bare sett av datoen. Er ikke bilden din helt strøken, så dra på treffet dagen før, hos Alf Lie motor i Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 1, 2006 Share Skrevet April 1, 2006 Det er jo det jeg sier hoegtor. Treff som vårmønstringen trenger man ikke det, men bane treff som rudskogen trenger man det. Det kan hende jeg tar en tur til Alf Lie. Var der i fjor, men kom nok litt for sent ut på dagen. Tar du turen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hoegtor Skrevet April 1, 2006 Share Skrevet April 1, 2006 Da missforsto jeg deg. Man betaler noe mer hvis man er interessert i å kjøre på bane. Men ingen slipper inn uten å være medlem. Men man kan jo selvfølgelig dukke oppå stå parkert rett utenfor. Jeg har ikke vært hos Alf Lie før, men skal prøve å få det til i år. Kanskje vi sees Men jeg dukker helt sikkert opp på Tryvan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 2, 2006 Share Skrevet April 2, 2006 Ja, vi snakkes kanskje der. Tenkte jeg skulle ta turen til Tryvann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå