Gå til innhold

bmw treff

Marius
 Share

Anbefalte innlegg

Det er jo BMWCCN treff på rudskogen i slutten av mai..

Tror jeg har spurt om det detta før men husker ikke :D var en annen som snakka om at det var kun medlemer som fikk komme inn på treffa til bmwccn,stemmer detta?? noen?

Tror du kan komme inn uten å være medlem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nix mr. T.A.S. . På Rudskogen og Våler, der treffene inkluderer banekjøring, er det bare medlemmer som kommer inn. Men på f.eks vårtreffet, som i år er flyttet til Tryvann. Er det ikke noe krav til medlemskap. Treffet er 23. April, så bare sett av datoen. Er ikke bilden din helt strøken, så dra på treffet dagen før, hos Alf Lie motor i Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo det jeg sier hoegtor. Treff som vårmønstringen trenger man ikke det, men bane treff som rudskogen trenger man det.

Det kan hende jeg tar en tur til Alf Lie. Var der i fjor, men kom nok litt for sent ut på dagen. Tar du turen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da missforsto jeg deg. Man betaler noe mer hvis man er interessert i å kjøre på bane. Men ingen slipper inn uten å være medlem. Men man kan jo selvfølgelig dukke oppå stå parkert rett utenfor.

Jeg har ikke vært hos Alf Lie før, men skal prøve å få det til i år. Kanskje vi sees :bmw: Men jeg dukker helt sikkert opp på Tryvan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...