Gå til innhold

Effekt anlegg til oss 4.sylinder gutta

Anbefalte innlegg

• 6 months later...
  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Vet om et komplett E30 M3 anlegg som selges billig. Hva som må til for å få dette til å passe 318 vet jeg ikke. Må nok bytte grenrør da M3 anlegget er dobbelt hele veien.

Skrevet

Både supersprint og simons er kvalitets effanlegg, men vis du vil ha mer lyd, gå helt klart for simons, det er min mening :D

Vis du har vært innom en side der dem selger og skriver om supersprint, så sier dem at supersprint leverer anlegg med mindre lyd og mer effekt, og min mening så får man ikke særlig mye effekt ut av en effektpotte(kanskje vis du har den hele veien fra grenrør, en annen sak da)

Skrevet

Det er vel uansett hvilket effektanlegg man velger vanskelig å si en eksakt effektøkning i HK. Det jeg er blitt fortalt på Svendsen eksos i Trondheim er at de har målt en maksimal effektøkning på 4 % på de anleggene de håndlager. De er også jævlig bra kvalitet på forresten, kjenner flere som har det. Ikke så verst på pris heller......5-6 lapper ca.

Skrevet

hvordan er simons på e36 318? tenkte på dem med doble lyd dempere som dem selger på bilxtra og mekonomen, blir det annen lyd en på en 6 syl? hadde simons på en 320 og det ble ikke noe grommere lyd en med orginalen :S

kan hende det blir grommere lyd på en 4 syl da siden 6 syl har ganske grom lyd fra førav

Skrevet

supersprint på 320 e36 ga meget pen lyd. ikke harry. supersprint på 318i e36 ga ikke noe fin lyd. der er det ikke verdt penga. der må du ha grenrør og fjærne kat. da blir det gromt på 4 syl.

Skrevet
supersprint på 320 e36 ga meget pen lyd. ikke harry. supersprint på 318i e36 ga ikke noe fin lyd. der er det ikke verdt penga. der må du ha grenrør og fjærne kat. da blir det gromt på 4 syl.

ble det helt likt som med orginalen?

• 2 weeks later...
Skrevet

bestilte supersprint :) Er spent på åssen lyden er, blir det ikke gromt nok så prøver jeg og ta av katta,

Hvordan tar man av den egentlig? Er katta helt rett slik at jeg bare kan evnt skjære den av og kjøpe et rett eksosrør? eller er den litt buet? da må det jo bøyes til..

Skrevet

Jeg hadde Supersprint på 318 jeg hadde før, med grenrør å uten katalysator. Ble bra lyd det, men gikk ikke gjennom EU kontrollen da hehe :lol:

Skrevet
Jeg hadde Supersprint på 318 jeg hadde før, med grenrør å uten katalysator. Ble bra lyd det, men gikk ikke gjennom EU kontrollen da hehe :lol:

Gikk den merkbart bedre da?

Tenkte også og kjøpe grenrør og ta av katta men gidder ikke hvis det ikke går noe bedre :)

Skrevet

Gikk den merkbart bedre da?

Tenkte også og kjøpe grenrør og ta av katta men gidder ikke hvis det ikke går noe bedre :)

Gikk litt bedre ja. nå er jeg ikke noen ekspert på dette så jeg kan ikke svare på om jeg fikk masse HK.

Skal du bytte på E46 anbefaler jeg deg å kjøpe en løs katalysator å sette inn.

For å slippe å kappe i original eksosen, da eksosen som er levert med E46 318 er et helt rør med katalysator og alt sammen.

Min erfaring viste seg at jeg fikk bruk for original anlegget ved eu kontroll :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...