PålRot Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Er d noen som vet av en E39 sedan til en ok penge (under 100K) Har aldri hatt BMW før men jeg er blitt helt frelst. MÅ ha en E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filur Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 tror ikke du bør gå så veldig langt under 100k da tilstanden på disse kan variere veldig på dette nivå og nedover... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Det er ikke magne E39 under 100.000, men jeg fant denne. Den har gått veldig langt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Sant.. må velge slike biler der med MEEEGET omhu når vi snakker i den prisklassen. Er en god del som kan være galt da. Hvis du tror du har funnet et bra kjøp til slutt, så ta uansett en grundig NAF-test. Kjipt å kjøpe katten i sekken. KM-stand betyr ikke alltid noe. Bedre å kjøpe en som har gått over 200 000 og bra behandlet og med servicehefte, enn en som har gått 150 000 og evt har blitt dårlig behandlet og manglende servicehefte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnesby Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Til under 100.000 får du nok en med HØY km.stand og minste motor (150 hk 2.0 ltr), ikke skinn. ikke steptronic, minimalt med utstyr og gjerne dårlig stand. E39 startet produksjonen i 1996 og første år ble det kun produsert automat og ikke steptronic på 520iA! Personlig ville jeg lagt på noen 10.000 og fått litt større utvalg. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PålRot Skrevet April 3, 2006 Forfatter Share Skrevet April 3, 2006 ja jeg er litt sikker på hvilken jeg skal kjøpe. er ikke så dumt med NAF test nei. tror jeg må ha en. har funnet et par. en 96 som har komplett servicehefte .. den er gått 220KM.. den greier jeg å få for 80K å d er jævla billli.. har ikke så mye over 100k å legge i bil. men jeg må bare ha en E39. Der en sånn sinnsyk kjøreglede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PålRot Skrevet April 3, 2006 Forfatter Share Skrevet April 3, 2006 jegt har ikke lyst på automatgir eller har d men da må d være STEP. ja jeg må regne me litt KM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 E39 har falt noe vanvittig i pris og det er nå mulig å få denne bilen til en rimelig penge. Når vi snakker om E39 og prisen er det vanvittig mye bil for pengene. Jeg ser du skriver at du har maks 100 000 kr å bruke på bil, men personlig ville jeg sett på E39 i prisklassen 110 000 kr - 115 000 kr. Disse har gjerne mere utstyr, ikke kjørt så langt som de til under hundre og kan være bedre velholdt. Jeg begynte å få noe småfiks på min E39 når den hadde passert ca 170 000 km. Husk at E39 har et stort prutningspotensiale, så se på biler til litt over 100 000 kr og prut til under. På E39 520i 2.0 150 hk må du ha manuell. Automat i kombinasjon med denne motoren syntes jeg ikke er heldig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PålRot Skrevet April 3, 2006 Forfatter Share Skrevet April 3, 2006 takker:D ja jeg liker manuell best så d passer ypperlig. jeg skal prøve å prute litt må forresten si at dette er et veldi bra forum:D føler d som om jeg allerede har en BMW(SKAL ha en snart) takker for alle svar å all hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Denne E39'en her må da ha et godt potensiale. Den har meget lav kilometerstand; 125 000 km og koster 115 000. Skal ikke være noe problem å få prutet ned denne noen kroner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Fant for noen måneder siden en 97 mod som va gått 107000km til 112000 den skulle du fått tak i... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PålRot Skrevet April 3, 2006 Forfatter Share Skrevet April 3, 2006 ja den så ikke så dum ut å en jævla fin farve:D har sett litt på denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PålRot Skrevet April 3, 2006 Forfatter Share Skrevet April 3, 2006 d er en 520 som er gått 244KM ny lakk og virker veldig bra. men den er på auksjon så jeg vet jo ikke om jeg får den jeg har lagt inn bud på 92. men så kommer jo årsavgift/avgift til auksjon og omreg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PålRot Skrevet April 3, 2006 Forfatter Share Skrevet April 3, 2006 er d 5X100 som er boltsirkelen på E39? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 http://www.bimmers.no/statisk.php?id=hjulspecs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå