Gå til innhold

E39! jeg må ha en BMW E39.


PålRot
 Share

Anbefalte innlegg

Sant.. må velge slike biler der med MEEEGET omhu når vi snakker i den prisklassen. Er en god del som kan være galt da.

Hvis du tror du har funnet et bra kjøp til slutt, så ta uansett en grundig NAF-test. Kjipt å kjøpe katten i sekken.

KM-stand betyr ikke alltid noe. Bedre å kjøpe en som har gått over 200 000 og bra behandlet og med servicehefte, enn en som har gått 150 000 og evt har blitt dårlig behandlet og manglende servicehefte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til under 100.000 får du nok en med HØY km.stand og minste motor (150 hk 2.0 ltr), ikke skinn. ikke steptronic, minimalt med utstyr og gjerne dårlig stand.

E39 startet produksjonen i 1996 og første år ble det kun produsert automat og ikke steptronic på 520iA!

Personlig ville jeg lagt på noen 10.000 og fått litt større utvalg.

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg er litt sikker på hvilken jeg skal kjøpe. :? er ikke så dumt med NAF test nei. tror jeg må ha en. har funnet et par. en 96 som har komplett servicehefte .. den er gått 220KM.. den greier jeg å få for 80K å d er jævla billli.. har ikke så mye over 100k å legge i bil. men jeg må bare ha en E39. Der en sånn sinnsyk kjøreglede :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E39 har falt noe vanvittig i pris og det er nå mulig å få denne bilen til en rimelig penge. Når vi snakker om E39 og prisen er det vanvittig mye bil for pengene. Jeg ser du skriver at du har maks 100 000 kr å bruke på bil, men personlig ville jeg sett på E39 i prisklassen 110 000 kr - 115 000 kr. Disse har gjerne mere utstyr, ikke kjørt så langt som de til under hundre og kan være bedre velholdt. Jeg begynte å få noe småfiks på min E39 når den hadde passert ca 170 000 km. Husk at E39 har et stort prutningspotensiale, så se på biler til litt over 100 000 kr og prut til under.

På E39 520i 2.0 150 hk må du ha manuell. Automat i kombinasjon med denne motoren syntes jeg ikke er heldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker:D ja jeg liker manuell best så d passer ypperlig. jeg skal prøve å prute litt :lol: må forresten si at dette er et veldi bra forum:D føler d som om jeg allerede har en BMW(SKAL ha en snart) :D takker for alle svar å all hjelp :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...