gdf Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 Tenkte jeg skulle dra i gang en unyttig kjekk spørreundersøkelse som spørreundersøkelser flest: Hva har du i hanskerommet per dags dato? Valgfritt kan du også nevne hva du har i de andre små oppbevaringsplassene. For min del har jeg følgende i hanskerommet: -Kartbok -Vognkort og servicehefte -Brukermanual på et språk jeg ikke kan (tysk) -Leatherman -Paracet 500mg (uåpnet) -2 almanakker (en tom og en full) Ellers i rom foran under kjørekomputer har jeg: -Vaskekort fra Statoil -2 stk bor. Wurth 2.5mm og 3mm Versegod, nå er det deres tur til å meddele oss hva for unødig krams dere samler på i hanskerommet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 har en dvd-spiller, cd mappe og vognkort. thats it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 i saab'n jeg kjører nu veit æ ikke hva som er i den... den er bare full... men i bimmern jeg hadde var det - 3-4 brentcd'r uten cover - en Iron Maiden plate (første) - Vognkort - Forsikringspapir - skademelding + 2 penner og en blyant - en blekke med postit lapper - noen skruer og rustne mutrer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 Var denne tråden i det hele tatt vits i å lage?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 Vognkort, servicehefte, tuv papirer, MASSE tyske papir som jeg ikke skjønner dritten av... Kvitteringer på ting som er ordna på bilen fra de siste 3 årene, ett delefilter som jeg ikke har funnet annen plass til ennå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingenteng Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 har ingen ting i hanskerommet. hanskerommet ligger tomt i ei hylle i garasjen. hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. 323 Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 Har: - vognkort - brukermanual - pussefille - CD'er Jo mindre, desto bedre- mener da jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bunny Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 Rydda der i dag, så der er kun vognkort med noen papirer og en kulepenn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 For å være ganske så nøyaktig har jeg dette i de diverse rommene: Hanskerommet: Svendsen eksos isskrape Svendsen eksos kontaktkort Brukt lyspære Tysk navigasjons CD business Vognkort Servicehefte Brukermanual Skrue til skiboks BMW Financial Service kulepenn Nokia mobiltelefonlader Midtarmlener: Deksjel for bluethoot telefon Nøkler Askebeger: Bompenger Sigarett tenner Rom i bagasjerom: 2 stk pusseskinn Original BMW Lederlotion Poleringsduk Svamp Autoglym poleringsprodukter Autoglym lakkforsegler Bøss Ganske interessant, hva? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klebefix Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 vognkort å den bmw lommelykta å thats it... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TronniE46 Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 Hvis du vil vite det så ligger det: -Ekstra solbriller -Ekstra kondomer (never know) -Vognkort -Ekstra Cash -Maglite -9mm -Ekstra Magasin -Playboy Og ellers det vanlige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 Tja, lenge siden jeg har sett etter, men jeg har vel noe som dette: Vognkort Servicehefte Brukermanual på tysk Og i basjerommet er det: BMW verktøykasse nød trekantgreie og et sitteunderlag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 - Vognkort - Førerkort - Nokia lader - Mini-Maglite - cd'er - kvitteringer - fyrstikker - en 9mm Glock - finlandshette Kun det.. Dette har jeg i dørene: - sambandsradioer - BMW skinnbok med manual - cd'er - isskrape - skruer - låsspray Midtkonsollen: - Politiradio - nøkler - en colaboks Askebegeret: - lyspærer - småmynter - skruer Det burde dekke de flestes nysgjerrighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 Vognkort Lommelykt Ørepropp til mobil Kulepenner Notatblokk MacGyver kniv Ekstra lyspærer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 Cdcover, Vognkort, snøsrape, g-string og tamponger! Og ja det er dama sitt! Og masse søppel.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå