Håvard ///M3 Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 Gyrosensor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 Vognkort, skademelding, TUV på senkesett, liten skrutrekker til anlegg, teip, lommelykt, liten saks, kniv, solbriller, stor skrutrekker, faltsikringer, smøreolje til dører, silikon til lister, cd'r. Sikkert mer også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 I bagasjerommet på 7'ern ligger det 4 gammle stekepanner ( med masse fett på ) en gammel støvsuger, pante-flasker, div bilprodukter, en del søppel og innerst er det sikkert en del ting jeg ikke har oversikten over. Låner bilen, så bagasjerommet gidder jeg ikke bruke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 vognkort, 2 bmw-lekebiler, 1 saybia cd. hmm... kvitteringa på kjøp av bmw'n, noen skrutrekkere, masse tegninger av forskjellige saker og 1 par Ray-ban's selvfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 g-string og tamponger! Og ja det er dama sitt! .. Særlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 1.vognkort 2.hefter på tysk 3.skademeldingskjema. 4.bot 5.bot 6.bot. 7.bot 8bot 9bot 10bot 11.bot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 Ubetalte alle sammen eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 g-string og tamponger! Og ja det er dama sitt! .. Særlig Hehe.. Ante meg at noe sant villle komme! Har forresten bevis på at det var ho som brukte den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 1.vognkort2.hefter på tysk 3.skademeldingskjema. 4.bot 5.bot 6.bot. 7.bot 8bot 9bot 10bot 11.bot FAEN! Bot ja! Var bare 2ukers betalingsfrist på den! damn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 - Sikkert 30 cd-plater (mp3), der det står ikke mer enn 700mb og sony på - Saks, papir og lim.. - Tyggis, sjokolade og noe annet jeg ikke vet hva er - Flere småskrujern og litt låsespray - Masse cdcover - Vognkort (tror jeg), forsikringspapirer og litt servicehefte - +++ masse dritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 Hanskerom Pusseskinn Etui til cd-spiller Vognkort, instruksjonsbok og skademelding Låsespray Låsemutteren til felgene Dørsidene Is - skrape Cola Bagasjerom Bahco verktøyskrin Største verktøyskrinet til Biltema Startkabler Slepetau Varseltrekant Jekk Refleksvest Sovepose Ein bag med litt diverse kle Diverse anlegg Ellers Nokia mobillader Erickson mobillader Bluetooth handsfree 2 cd - mapper Røyk Liten kniv Lighter Penner Småpeng Diverse sikringer Solbriller Hydro texaco kopp Alt det ein trenge i tilfelle motorstopp, i tilfelle ein vil overnatte hos nokon venner, nokon andre får motorstopp osv osv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 har ingen ting i hanskerommet. hanskerommet ligger tomt i ei hylle i garasjen. hehe... Da er vi to da! Mitt ligger også tomt i garagen og venter på at bilen skal bli lakkert sånn at det får komme på plass igjen! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 1. vongnkort 2.bruker manual til bmw 3.Rot 1.vognkort2.hefter på tysk 3.skademeldingskjema. 4.bot 5.bot 6.bot. 7.bot 8bot 9bot 10bot 11.bot FAEN! Bot ja! Var bare 2ukers betalingsfrist på den! damn.... Hehe Fikk nettopp en varsel på en bot som jeg måtte betale i Oktober. Nå var den blitt Mye støre å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 Hanskerom: -BMW-mappe med brukermanual, servicehefte og vognkort -Finansavisen-penn, -papir og -tapetkniv -CD-mappe -Lakk (Orientblau Metallic) -Gucci-solbriller Armlene: -To selv-vask-kort -Alle bensinkvitteringene siden jeg kjøpte bilen -Garasjeportåpner Bagasjerom: -Kost m/isskrape -Varseltrekant -Integrert verktøysett Rom på venstre side av ratt: -Handsfree -Parkeringstillatelse Har egentlig minst mulig liggende i bilen. Hater løse ting i åpne rom iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 Jeg tror jeg har vognkort, noen slike vaskeservietter til ruter og dash, skademelding og en nokialader(for 220v selvfølgelig). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå