Ron Jeremy Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 Syns ikke de felgene er dødsrå jeg da, de virker så gamle liksom? Montrealblå er en av BMW's aller fineste farger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfanatic Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 Pent øsekar dette her! Gjorde seg utrolig godt med M5-felger! Her er det nok enda noen uker før sommerlissene kommer på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 er disse i 18''? Og hvor mye senk har du? Har nemlig noen m5 felger i 18'' jeg har lyst å ha på cabben, men tiltaksløs som jeg ofte er gidder jeg ikke skifte over for å se at det passer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet April 6, 2006 Forfatter Share Skrevet April 6, 2006 Disse er 18" ja 30-30 senking, men det subber da, valsing er et must! var nødt å kjøpe noe som heisa bilen litt bak, valget falt på disse: http://www.biltema.no/products/product. ... emId=76438 som en midlertidig løsning fremt jeg får valsa bak... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet April 7, 2006 Share Skrevet April 7, 2006 Disse er 18" ja 30-30 senking, men det subber da, valsing er et must! var nødt å kjøpe noe som heisa bilen litt bak, valget falt på disse: http://www.biltema.no/products/product. ... emId=76438 som en midlertidig løsning fremt jeg får valsa bak... oki, satt mine på igår. var og fikk nye dekk idag på de. Min er original senket, er ikke det 15/15? Subber ikke. Men inni helsikken så det sporer med 225 dekkene på cabben, synes ikke det var så jævlig med sedanen. Kan ikke ha smalere dekk på disse felgene heller. Men synes m5 i 18'' kledde bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet April 7, 2006 Share Skrevet April 7, 2006 Veldig lekker... Har lyst på E36 cab! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet April 8, 2006 Forfatter Share Skrevet April 8, 2006 takker for mange fine kommentarer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå