Saltkjelen Skrevet April 8, 2006 Share Skrevet April 8, 2006 Ja, modellguiden bør vel kanskje oppdateres snart. Er masse som ikke er på listen og noe som ikke er endret.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet April 8, 2006 Forfatter Share Skrevet April 8, 2006 det er nok bare en skriveleif fra avisa`s side.. det var jo ett par skrivefeil i annonsen.. skal nok være 523. Okey.. Tenkte litt på det selv.. Ville bare være sikker Viss du ikkje har peiling på motorstørrelsa i E39, korfor tenkte du då sjølv på 523??? Unødvendig post! Jeg prøver bare å lære Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet April 9, 2006 Share Skrevet April 9, 2006 Synes ikke det var unødvendig innlegg, jeg synes det er morsomt å lese andre sine skriveleif og le litt av dem... 532iA bør rpøves Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet April 9, 2006 Share Skrevet April 9, 2006 ...vis litt takhøgde folkens.... har sett verre postar enn denne! Steffen M2: flott at du vil lære Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O'Reily Skrevet April 9, 2006 Share Skrevet April 9, 2006 Enig med ovex her. Godeste SteffenM2 er vel rundt 16 år og søker bare generell informasjon om BMW og kan helt sikkert allerede mye mer enn jeg gjør. Syns det er smålig av dere. Og godeste ChrZZ er jo oppe med pekefingeren i tide og utide. Begynner å bli mektig lei for å være ærlig. Som ovex sier: vis lik takhøyde! Makan mann! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet April 9, 2006 Forfatter Share Skrevet April 9, 2006 Enig med ovex her. Godeste SteffenM2 er vel rundt 16 år og søker bare generell informasjon om BMW og kan helt sikkert allerede mye mer enn jeg gjør. Syns det er smålig av dere.Og godeste ChrZZ er jo oppe med pekefingeren i tide og utide. Begynner å bli mektig lei for å være ærlig. Som ovex sier: vis lik takhøyde! Makan mann! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas_ Skrevet April 9, 2006 Share Skrevet April 9, 2006 Er helt enig med deg Rudi angående ChrZZ.. Er så utrolig lei av å se den smiskinga for å få moderatorstatus eller hva nå enn motivet er.. Nevnte det i en annen tråd, men den finner jeg ikke. Herregud, gutten er 13 år, han er ikke Helge Vik.. Alle har vært der en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 9, 2006 Share Skrevet April 9, 2006 Ja, dere må få tro hva dere vil, Thomas_ og Rudi. Jeg kan godt si meg enig at det jeg skrev til SteffenM2 var litt for hurtig og lite gjennomtenkt. Kunne evt formulert meg på en annen måte og/eller bare gitt en link til modellguiden her på forumet. Uansett, hvis dere har noe å ta opp med meg eller snakke om meg, så ta det enten mellom dere to på PM eller direkte til meg på PM. Er både raskere og viser da at dere også kan være voksne (siden alle andre skal være det). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet April 9, 2006 Forfatter Share Skrevet April 9, 2006 Altså, Kan vi ikke bare la dette ligge? Jeg har fått svar på det jeg lurte på.. lært noe nytt i dag å.. Og da er det greit.. Så folkens, ta en øl, slapp av å la livet gå sin gang.. Uheldig vis, er det iste her.. Og ChrZZ, Jeg må si jeg kunne har sjekket litt rundt først, skal gjøre det herr etter.. End of story.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 9, 2006 Share Skrevet April 9, 2006 Du kan få en øl av meg vettø Munkholm that is Anywho.. Var også my bad dette her.. Men men. Saken er vel nu død og du har fått ditt svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet April 9, 2006 Forfatter Share Skrevet April 9, 2006 Du kan få en øl av meg vettø Munkholm that is Anywho.. Var også my bad dette her..Men men. Saken er vel nu død og du har fått ditt svar. Hehe, Takk for tilbudet, men ble kasta på døra i stad fordi jeg ikke ville drekke dram da ble jeg litt iritert.. så people, Alkohol sucks Jepp, fikk svar, og da er jeg mer en fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet April 10, 2006 Share Skrevet April 10, 2006 Enig med ovex her. Godeste SteffenM2 er vel rundt 16 år og søker bare generell informasjon om BMW og kan helt sikkert allerede mye mer enn jeg gjør. Syns det er smålig av dere.Og godeste ChrZZ er jo oppe med pekefingeren i tide og utide. Begynner å bli mektig lei for å være ærlig. Som ovex sier: vis lik takhøyde! Makan mann! 13 Til bedre er det....Flott at me har ein som er 13 her inne!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet April 10, 2006 Forfatter Share Skrevet April 10, 2006 Enig med ovex her. Godeste SteffenM2 er vel rundt 16 år og søker bare generell informasjon om BMW og kan helt sikkert allerede mye mer enn jeg gjør. Syns det er smålig av dere.Og godeste ChrZZ er jo oppe med pekefingeren i tide og utide. Begynner å bli mektig lei for å være ærlig. Som ovex sier: vis lik takhøyde! Makan mann! 13 Til bedre er det....Flott at me har ein som er 13 her inne!! Hehe, bra du syns det i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet April 11, 2006 Share Skrevet April 11, 2006 Jepp, eg meinar det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå