Morten318 Skrevet April 6, 2006 Forfatter Share Skrevet April 6, 2006 Hehe.. Tog du ann? men var billigt å fylle opp skuteren på svalbard etter en grisekjøringstur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 Hehe.. Tog du ann? men var billigt å fylle opp skuteren på svalbard etter en grisekjøringstur.. du skulle ha hatt juling! får mine håp opp sånn dær! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 Er du der nå? søskenbarnet mitt er der nå... han knuste vist en skuter der oppe tidligere i uka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet April 6, 2006 Forfatter Share Skrevet April 6, 2006 hehe. nei jeg kom hjem på tirsdag.. var et par ulykker der oppe de 4 dagene jeg var der ihvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 trur ikke han ble skadet... han Morten (søskenbarnet mitt) måtte ut med 2000kr i egenanndel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet April 6, 2006 Forfatter Share Skrevet April 6, 2006 bra han ikke måtte erstatte hele skuteren da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnesby Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 ...lure oss på den måten..... Du hadde det gøy nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet April 6, 2006 Forfatter Share Skrevet April 6, 2006 var kanskje litt slemt, men hadde nok grodd en liten jævel i deg om du hadde hatt det bilde og kunne legge ut du å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 Hadde vært hyggelig om bensinprisen hadde vært så rimelig. Kjørte tur-retur Oslo-Charlottenberg med BMW'en nå idag. Et stykke på vei ser jeg at jeg har lite bensin igjen og må fylle - over 12 kroner literen . Kjørte med et gjennomsnitt på 1.05l mila Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 Jævlig bra Morten318 Konge spøk LOL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 Aldri sett sånn pumpe før, så skjønte det var noe muffins Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 Hehe.. Tog du ann? men var billigt å fylle opp skuteren på svalbard etter en grisekjøringstur.. Så det var på Svalbard ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 He-he. På mc-tur til Tyskland i fjor sommer stoppet vi i Lillehammer for å tanke. Tror det va en Shell-stasjon der, rett ved E6... Der hadde de tastet inn feil beløp, slik at pumpeprisen sikkert var 10,80-ett-eller-annet, men en durabel kommafeil gjorde at pumpepris var 1,08. Dessverre fikk jeg kun fylt 10 liter før tanken var full, men til den prisen ble neste etappe til Lillestrøm en billig tur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 Hadde vært hyggelig om bensinprisen hadde vært så rimelig.Kjørte tur-retur Oslo-Charlottenberg med BMW'en nå idag. Et stykke på vei ser jeg at jeg har lite bensin igjen og må fylle - over 12 kroner literen . Kjørte med et gjennomsnitt på 1.05l mila var det ikke litt mye, burde vel gjøre under 1.0l mila på langveikjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå