Gå til innhold

Nærmeste BMW verksted Sverige

jimc
 Share

Anbefalte innlegg

• 3 months later...

Var i Uddevalla og sparte 20.000 på en reparasjon (bytte dempere, bremser ++) som de skulle ha 40.000 for her i Oslo på min 323iA/Cab for et par år siden.

Var på Autozentrum for litt siden og betalte 7500,- for å bytte to bremseskiver og to par klosser på min 520i. Utrolig! Burde ha kostet max 2500-3000,-. Jobben tar vel 15 min og skiver/klosser koster en tusenlapp per side (og da tjener de f... så godt).

Ser at verksteder nå tar opp til 2400,-/time. Det er dobbelt så dyrt som å gå til advokat for at en eller annen fyr i møkkete kjeledress og tresko skal skru litt på bilen din... Sier seg selv at det er mye svindel ute og går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 years later...

Ser at Bilia solgte BMW i Uddevalla til noen andre i August i år.. Noen som har noe info om de nye eierene? Er det fremdeles ett verksted det går ann å levere bilen inn på? Prøver å få en pris på endel arbeid derrifra, men finner ingen info/mail fra de nye eierene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde min på service hos BMW i Strømstad sist.

Bilia Group Strömstad

Hasselgatan 6

452 33 Strömstad

Tel.: 0526 65 05 80

Ja jeg tror ikke den eksisterer lenger heller.. Bilia solgte Uddevalla, Strømstad og en til. Dette skjedde i August i år (2013).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 8 months later...

Ja jeg tror ikke den eksisterer lenger heller.. Bilia solgte Uddevalla, Strømstad og en til. Dette skjedde i August i år (2013).

Ringte nå nettopp det nr, for å få pris på service, mailadresse han oppga var vel @anabil.se ..

Noen som har erfaring med dette verkstedet? Skal ha fordonskontroll, bremsevæske og diverse filter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...