badsha Skrevet Mars 5, 2011 Share Skrevet Mars 5, 2011 er hos GÖTEBORG/MÖLNDAL BMW Group Göteborg Göteborgsvägen 92 Tel: 031-706 13 00 Fax: 031-706 13 30 de tok bremseklosser på bilen min til 600 sek!!! begge sider Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ieaarva Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 Var i Uddevalla og sparte 20.000 på en reparasjon (bytte dempere, bremser ++) som de skulle ha 40.000 for her i Oslo på min 323iA/Cab for et par år siden. Var på Autozentrum for litt siden og betalte 7500,- for å bytte to bremseskiver og to par klosser på min 520i. Utrolig! Burde ha kostet max 2500-3000,-. Jobben tar vel 15 min og skiver/klosser koster en tusenlapp per side (og da tjener de f... så godt). Ser at verksteder nå tar opp til 2400,-/time. Det er dobbelt så dyrt som å gå til advokat for at en eller annen fyr i møkkete kjeledress og tresko skal skru litt på bilen din... Sier seg selv at det er mye svindel ute og går. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inflames662 Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 er mye å spare tror jeg, men skal man først på bilferie sparer man jo enda mer, slår to fluer i en smekk, men tar man seg fri fra jobb kunn for å reise ned er det jo begrenset man sparer.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 Ingen av verkstedene som har lørdagsåpent? Det hadde vært veldig praktisk da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mskrinde Skrevet Juni 13, 2011 Share Skrevet Juni 13, 2011 Dersom du har planer om å gjøre mye på verkstedet bør du sette av flere dager en anntatt. Mtp fellesferien i Sverige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel80 Skrevet November 22, 2013 Share Skrevet November 22, 2013 Ser at Bilia solgte BMW i Uddevalla til noen andre i August i år.. Noen som har noe info om de nye eierene? Er det fremdeles ett verksted det går ann å levere bilen inn på? Prøver å få en pris på endel arbeid derrifra, men finner ingen info/mail fra de nye eierene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet November 22, 2013 Share Skrevet November 22, 2013 Kompis tar servicene i Sverige på sin Volvo. Var med en gang å da da leide vi bil å reiste rundt å handla mens bilen var der kosta bare noen hundringser å leie bil. Sent from space using Tapatalk - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 22, 2013 Share Skrevet November 22, 2013 Jeg hadde min på service hos BMW i Strømstad sist. Bilia Group Strömstad Hasselgatan 6452 33 StrömstadTel.: 0526 65 05 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel80 Skrevet November 22, 2013 Share Skrevet November 22, 2013 Jeg hadde min på service hos BMW i Strømstad sist. Bilia Group Strömstad Hasselgatan 6 452 33 Strömstad Tel.: 0526 65 05 80 Ja jeg tror ikke den eksisterer lenger heller.. Bilia solgte Uddevalla, Strømstad og en til. Dette skjedde i August i år (2013). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 22, 2013 Share Skrevet November 22, 2013 Det er vel bare å ringe, så finner man ut om de driver fortsatt eller ei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Apeloff Skrevet August 4, 2014 Share Skrevet August 4, 2014 Ja jeg tror ikke den eksisterer lenger heller.. Bilia solgte Uddevalla, Strømstad og en til. Dette skjedde i August i år (2013).Ringte nå nettopp det nr, for å få pris på service, mailadresse han oppga var vel @anabil.se ..Noen som har erfaring med dette verkstedet? Skal ha fordonskontroll, bremsevæske og diverse filter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå