Gå til innhold

mer spinning..

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvem snakker om å se på? Man kjører jo selv! :)
var vel snakk om og se på her, siden det er en film tråd. ;)

synest spinning er kult jeg. jeg er glad i og spinne og synest det er fantastisk gøy. men det er sannsynligvis noe sinnsykt gøy og kjøre på bane og. :) det skal jeg gjøre i sommer. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt hva som er så gøy med å stå i ro og burne. Men men, hver sin smak!

Som du ser, så skriver jeg ingenting om å se på! Og det var vel på grunnlag av denne posten temaet "burning - gøy eller ikke" ble diskutert. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke tøft!

Talentløst!

for det er jo så mye morsommere å se på noen som kjører rundt banen med sånn ca o.oo3 sek raskere en den forige i samme spor :roll:

ikke for å være stygg, frekk eller noe i den dur, men synes du virkelig det er mye morsommere å se noen kjøre rundt å rundt en bane å bare kjøre på rundetider enn å se en fet sladd, med myye røyk??

har vanskelig for å tro det, men self. mange forskjellige mennesker..

Så ingen fete sladder på filmene jeg...Kun masse røyk og spinning :wink: PS! selv om man kjører på bane trenger man ikke nødvendigvis bry seg så mye om rundetider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke tøft!

Talentløst!

for det er jo så mye morsommere å se på noen som kjører rundt banen med sånn ca o.oo3 sek raskere en den forige i samme spor :roll:

ikke for å være stygg, frekk eller noe i den dur, men synes du virkelig det er mye morsommere å se noen kjøre rundt å rundt en bane å bare kjøre på rundetider enn å se en fet sladd, med myye røyk??

har vanskelig for å tro det, men self. mange forskjellige mennesker..

Så ingen fete sladder på filmene jeg...Kun masse røyk og spinning :wink: PS! selv om man kjører på bane trenger man ikke nødvendigvis bry seg så mye om rundetider

men regner med du sjønte poenget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...