ES Skrevet April 8, 2006 Share Skrevet April 8, 2006 I dag i ca halv to tiden ble en kamerat sin 96 mod 730 stjålet fra et kjøpesenter på os i bergen. Bilen er lys lilla, senket og har 19" felger. Skiltnr er er UA20... Hvis noe har sett noe som kan stemme overens med dette, vennligst gi en lyd. Enten her eller på tlf 93262167. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet April 8, 2006 Share Skrevet April 8, 2006 Hvordan greide de å stjele den da?Det er jo startsperre på den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet April 8, 2006 Share Skrevet April 8, 2006 Har nøklene stått i får han ingenting igjen på forsikringen iallefall.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ES Skrevet April 8, 2006 Forfatter Share Skrevet April 8, 2006 Har nøklene stått i får han ingenting igjen på forsikringen iallefall.... Hehe, nei du sier noe der.. derfor må bilen finnes igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet April 8, 2006 Share Skrevet April 8, 2006 Han kan få noe igjen på forsikringen vist ikke nøklene sto i teningen men lå i setet eller midtkonsollen osv.. Det er det flere som har klart, men i tenningen hehe nada Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ES Skrevet April 8, 2006 Forfatter Share Skrevet April 8, 2006 Bilen er funnet nå i kveld i slettebakken på landås i bergen. Anlegg og div mangler. Eieren er på vei for å se nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet April 8, 2006 Share Skrevet April 8, 2006 stakkars Håper ikke noe vitalt er ødelagt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet April 8, 2006 Share Skrevet April 8, 2006 Er dette en Navarro-violet metalllic 730i V8 kjøpt i Haugesund for en god stund siden? Hadde en slik innom her i garasjen til rep fra en bergenser med oljelekk fra motor. Mente på den va UA-registert... Feit som bare juling den biler der iallefall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet April 8, 2006 Share Skrevet April 8, 2006 Jeg tenkte også på den bilen. Ble vel solgt fra Haugesund i høst eller noe. 19" Azev felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 8, 2006 Share Skrevet April 8, 2006 Bilen er funnet nå i kveld i slettebakken på landås i bergen. Anlegg og div mangler. Eieren er på vei for å se nå.. Bra bilen kom tilrette da Var årsaken til tyveriet at nøklene sto i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet April 8, 2006 Share Skrevet April 8, 2006 Har nøklene stått i får han ingenting igjen på forsikringen iallefall.... Hvis nøklene er stjålet også går det fint. Har denne bilen fire utblås? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ES Skrevet April 8, 2006 Forfatter Share Skrevet April 8, 2006 Ja det er den fargen og v8. Tror bilen kom fra haugesund i sin tid ja. men den har ikke azev felger nå ihvertfall... Var visst en del skade på den fikk jeg høre nettopp. Siden er skrapt opp, anlegg mangler, leppe foran er revet av, fronfanger skadet, m.m.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 8, 2006 Share Skrevet April 8, 2006 Er de skyldig blitt tatt? Kjipt dette her, håper det ordner seg på forsikringa da . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ES Skrevet April 8, 2006 Forfatter Share Skrevet April 8, 2006 Har nøklene stått i får han ingenting igjen på forsikringen iallefall.... Hvis nøklene er stjålet også går det fint. Har denne bilen fire utblås? Ja det er fire "røkere" ut bak Nøklene var ikke langt i fra svitsen da bilen ble stjelt nei.. nå skal ikke jeg si noe mer enn det ettersom jeg ikke var der selv og ikke vet alt 100% detaljert enda.. Den ble ihvertfall stjelt med nøkkel, mens eieren var i butikken. Frekt som faen. Siste gang jeg går fra min bil med nøklene i bilen ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ES Skrevet April 8, 2006 Forfatter Share Skrevet April 8, 2006 Er de skyldig blitt tatt? Kjipt dette her, håper det ordner seg på forsikringa da . Er visst sendt ut arrestordre på en mistenkt. Eieren sitter i avhør nå Vet nok mer i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå