Gå til innhold

bilen min er for lav :(


steffen_sandnes
 Share

Anbefalte innlegg

Jadda... etter at jeg fikk valsa hjulbuene bak fredag hjalp det på litt men den subber ennå når det er ujevnheter i veien:/ bilen er nå 30-30 senket og det merkes at den er for lav bak og egentlig så er den vel for lav foran og... ved fullt ratt utslag så tar dekka borti :( så jeg må uten tvil heise den :(

nå blir jo spørsmålet må jeg kjøpe komplett senksett eller holder det med bare fjørene? jeg har jo senkefjører og dempere på nå... hva bil bli en passelig kombinasjon 20-10? :oops: ellers så har jeg jo m-tech senkesett liggende, kanskje de skulle blitt montert på? og ti slutt hva tar et verksted for å sette på noe slikt som dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg vet jo at innpresset på felgene er feil :wink: hehe men det er jo ikke det jeg spør om da...

Så lenge du har feil innpress så kommer den nok til å subbe uansett. Selg felgene og kjøp noen som passer til bilen diN!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som tidligere nevnt i denne tråden så er det to muligheter for å få ET20 til å gå på bilen din som er senket 30/30 uten å subbe.

- Vals mere

- Skaff deg felger med rett innpress

Eller så kan du evt skaffe deg stivere senkesett, som vil hjelpe på humper..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg vet jo at innpresset på felgene er feil :wink: hehe men det er jo ikke det jeg spør om da...

Så lenge du har feil innpress så kommer den nok til å subbe uansett. Selg felgene og kjøp noen som passer til bilen diN!

Det er jo bare tull..på gamlebilen min kjørte eg med 18*10 felger med et 15 og 235/35 og ca 60mm senking bak, hadde valset endel, og tok aldri nedi..

Viss du bare tar litt i steffen så kan du jo sette på bumpstoppere..hvilke felger har du nå? De du fikk av meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...