Gå til innhold

Ser greit ut


Norman
 Share

Anbefalte innlegg

Vet ikke så mye om den, men ser ut for meg at det er en designer med stort talent som har laget bakluken. Etter det jeg vet er det vel bare nyere type M3 som leveres med luken!? Kunne tenkt meg å investere i en slik, men koster vel skjorta. Noen som vet hvor og hvor mye?

e46back6pf.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bakluken på den sølvfargede? Det er jo en CSL bakluke det. Vet ikke om det finnes kopier av den. Originalen er vel laget i karbonfiber og koster mer enn en bra bruktbil.

Hehe, tenkte det ja!

Sett fra siden bak kommer den riktig til sin rett :!: Rimelig rå i hvitt..E46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke så mye om den, men ser ut for meg at det er en designer med stort talent som har laget bakluken. Etter det jeg vet er det vel bare nyere type M3 som leveres med luken!? Kunne tenkt meg å investere i en slik, men koster vel skjorta. Noen som vet hvor og hvor mye?

http://img134.imageshack.us/my.php?image=e46back6pf.jpg

Det der syns jeg var helrått. Dritkult 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det var på www.e46fanatics.com du fant bilde, kan du evt. surfe litt på salg sidene. Der selges det mye rart, muligens en CSL baklokk også. Eller så er det mange reklamer for div. styling firmaer som selger BMW styling.

Du skal nok finne noe :wink:

Ja, det skal jeg. Ble litt "forelsket i den luken.. Ble liksom ltt ekstra sexy bak hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spekuleres om det er en CSL eller ikke. CSL- bagasjelokk får man kjøpt rundt om, eksisterer en del på det Britiske markedet. Men her ser det også ut til at taket er i carbon, noe som er ganske spesielt for en standard 3**Ci. Sideskjørtene er ikke orginale og som en vesentlig ting, eksiterer ikke lufterillene på forskjermene som er elimentært for en M3 (CSL) Det eneste jeg hefter meg ved, er fargen på taket.

Jeg legger meg til de tilhengerne som hevder at dette er en BMW ikke orginal "M".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spekuleres om det er en CSL eller ikke. CSL- bagasjelokk får man kjøpt rundt om, eksisterer en del på det Britiske markedet. Men her ser det også ut til at taket er i carbon, noe som er ganske spesielt for en standard 3**Ci. Sideskjørtene er ikke orginale og som en vesentlig ting, eksiterer ikke lufterillene på forskjermene som er elimentært for en M3 (CSL) Det eneste jeg hefter meg ved, er fargen på taket.

Jeg legger meg til de tilhengerne som hevder at dette er en BMW ikke orginal "M".

Nei, det er ingen M3 CSL dette. Det er ikke en M3 engang, det er faktisk en 325Ci :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...