///Magnus Skrevet April 15, 2006 Share Skrevet April 15, 2006 Er 6 år ja. Mulig de praktiserer litt slingringsmonn... Kan også lese litt i denne tråden: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=13457&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 15, 2006 Share Skrevet April 15, 2006 Kan også lese litt i denne tråden:http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=13457&highlight= Ser du fikk nytt panser. Jeg har/hadde (er ikke helt sikker lenger ) litt rust. Da jeg hadde bilen inne til montering av ny fanger. Så jeg at de har lakka eller gjort noe med rusten under panseret. Kvalifiserer jeg meg til nytt panser da? Er det noe man kan gjøre mot rust i det hele tatt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls 87 Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 Problemet er vel det samme som på mercedes at den fugen som er lagt rundt panseret på undersiden løsner litt i kantene slik at bart metall kommer frem. Fatter har netopp fikset dette på sin 2000 mod. 320. Jeg har heldigvis helt nytt panser så der er alt i orden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 Så dette problemet dukker ikke opp igjen etter at disse delene er blitt byttet? Feilen ligger i lakkeringsarbeidet fra fabrikk og ikke i selve metallet på delene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 Som jeg sa i den andre tråden; BMW brukte en type kitt som sugde til seg vann under der. Det sluttet de sikkert med da de oppdaget at det ikke fungerte som det skulle. Fra hvilken årsmodell dette er vet jeg ikke. Men jeg går iallefall ut fra at det nye panseret mitt er uten denne kitten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 Jeg har 2002 modell e46 coupe og har fikset panser og bakluke for rust, så de hadde ikke endret på det fra fabrikken i 2002 i hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå