Hanzo/// Skrevet Mai 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2006 ja jeg håper også at det er noen som tar like godt vare på den som det jeg har gjort. har forresten skifter bremse skiver, bremseklosser samt bremserør bak i disse dager. Tror jeg kommer til å selge den for en ca.120k tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Mai 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2006 ingen som vil ha 328i ?? HASTER! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2006 Jeg roper OPP OPP!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrev Skrevet Mai 24, 2006 Share Skrevet Mai 24, 2006 tar du bil i mellomlegg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Mai 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2006 hvilken bil er det snakk om da? selvfølgelig er det intr. men jeg har jo egentlig firmabil, men så føler jo jeg meg naken uten en bmw i garsjen også. "bare det ikke er en dyr bil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klabbus Skrevet Mai 24, 2006 Share Skrevet Mai 24, 2006 litt for dyr for meg enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrev Skrevet Juni 1, 2006 Share Skrevet Juni 1, 2006 hva med en golf3 GTD 95mod som delbet?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2006 skal snakke med fruen om det kan være intr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedtouch Skrevet Juni 18, 2006 Share Skrevet Juni 18, 2006 hva er grunnen til at du skifter bremserør? rust? et problem med disse bilene er at alle synes at sin egen bil er så ufattelig mye mer strøken enn alle andre sine biler.. og typisk er da at det blir satt en overhøy pris på alle bilene.. og det ender dermed opp med at ingen vil kjøpe disse bilene...Alt for dyrt for enn så gammel bil uansett hvor strøken den nå måtte vær.. men for rundt 100 kunne jeg kannsje begynnt og bli intressert.. Disse bilene, vertfall 325 har jo sunket voldsomt i pris i vår/sommer, så å forlange over dobbel pris for en 328 1995 modell kontra en 325 1991 modell er jo ganske drøyt synes jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedtouch Skrevet Juni 18, 2006 Share Skrevet Juni 18, 2006 men for all del, fin bil:D har lyst på den, men for den rette summen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet Juni 18, 2006 Share Skrevet Juni 18, 2006 Disse bilene, vertfall 325 har jo sunket voldsomt i pris i vår/sommer, så å forlange over dobbel pris for en 328 1995 modell kontra en 325 1991 modell er jo ganske drøyt synes jeg... en 95 og en 91 modell e36 kan nesten ikke sammenlignes. er jo 2 forskjellige biler nesten. de første e36ène var jo søppel. desseuten går 328 bra mye bedre enn en 325. spes i 100+km/t syns prisen er helt ok hvis bilen er så strøken som selger sier. (mulig jeg er litt partisk siden jeg har en lik bil selv og ikke er intresert i noe stort værdi tap ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedtouch Skrevet Juni 18, 2006 Share Skrevet Juni 18, 2006 en 95 og en 91 modell e36 kan nesten ikke sammenlignes. er jo 2 forskjellige biler nesten. de første e36ène var jo søppel. hehe javell:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Juni 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2006 men for rundt 100 kunne jeg kannsje begynnt og bli intressert.. Disse bilene, vertfall 325 har jo sunket voldsomt i pris i vår/sommer, så å forlange over dobbel pris for en 328 1995 modell kontra en 325 1991 modell er jo ganske drøyt synes jeg... kjøp deg heller en 91mod. 325 da (jeg skal ikke nekte deg) når deg gjelder hva jeg skal ha for bilen så kommer jeg ikke til å gå under 120k for den. Jeg selger den grunnet litt stram økonomi og da gidder jeg ikke å selge den for under hva jeg har i lån på den. DA BEHOLDER JEG DEN HELLER SELV. bremse rør ble skiftet grunnet rust ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedtouch Skrevet Juni 18, 2006 Share Skrevet Juni 18, 2006 ja ok.. skjønner jo selføgelig at du ikke vil selge for hva som helst.. mn i følge listepris er jo denne ganske overpriset da... trur nok det er fler som er enig med meg i dette...jeg mener en sånn pris blir det samme som å si at du ikke vil selge... men siden du ikke har noen akutt situasjon som gjør at du må selge bilen på flekken er det jo forståelig, er jo en diggbar bil du har der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Juni 18, 2006 Share Skrevet Juni 18, 2006 FYI Speedtouch: Listepris og markedspris er to helt forskjellige ting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg