Gå til innhold

328i e36 (Solgt)


Hanzo///
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann, skal med tungt hjerte selge go`bilen min, og da lurer jeg på om det er noen her som er intr. i den.

Det er en 95 mod. 328i. svart metallic, den har gått 165000km og er meget strøken.

-svart delskin.

-bordcomp.

-17" alufelger.

-godkjent senket 60/40 med apex/bilstein.

-bilen er mappet i danmatk..

-toppen er skiftet+ny kam.

Bilen er ikke importert og har kun hatt 3 eiere. det følger med dok. full service.

om det er noe så er det bare å spørre..

bilenmin328i.jpg

bak.jpg

utephytten004.jpg SKAL TA NOEN BEDRE BILDER SNART.

er ikke helt sikker på hba jeg skal ha for den, men det er bare å komme med bud/prisantydning.

Mvh Hans Ove.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

glemte å si at bilen var på eu-kontroll for noen uker sider og det ble funnet 2 feil på den. ( 2-sommerdekk på snøføre, og 2-rust på bremmserør høyresiden bak.) dette blir ordnet snarest på verksted.

Mvh Hans Ove

911 62 862 / 92 68 45 07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo sikkert uansett sett for deg en minstepris du IKKE vil betale, så du kan jo da i teorien komme med en minstepris. Eller... ihvertfall området. Snakker man 100-120? 120-150? osv.

Hehehe... du mener sikkert at Hans328i har sett for seg en pris han ikke vil selge bilen for... :lol:... ChrZZ har imidlertid et poeng og vi ser helst at man antyder en pris så vi slipper unødvendige runder med meningsløse skambud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki jeg skal være litt grei da. jeg håper jo å få noe mellom 120-150k for den. jeg hadde bilen inne på naf for en liten tid tilbake og da mente de at bilen var verd 150. men siden venstre bakdør "fusker" noen ganger (låsekassen) så jeg håper på 140k.

Men kom gjerne med bud. el ring meg for info.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo sikkert uansett sett for deg en minstepris du IKKE vil betale, så du kan jo da i teorien komme med en minstepris. Eller... ihvertfall området. Snakker man 100-120? 120-150? osv.

Hehehe... du mener sikkert at Hans328i har sett for seg en pris han ikke vil selge bilen for... :lol:... ChrZZ har imidlertid et poeng og vi ser helst at man antyder en pris så vi slipper unødvendige runder med meningsløse skambud.

Ja, det jeg egentlig skulle si var:

"Og som en annen vis mann her på forumet en gang (eller mange) sa:" ;) Er jo ikke akkurat mine ord, men jeg syntes at den setningsformuleringen passer så godt, så jeg stjal den litt fra Dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...