Gå til innhold

Vaska bilen i dag! :) ¤¤¤¤OPPDATERING 3.mai 2008, side 2¤¤¤¤

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

var veldig pen med den fargen, har ikke sett den så ofte:) litt senk framme kansje??

Har justerbart senkesett. Når eg kjøpte bilen var den så låg at eg ein gong skrapte nedi på riksvegen, og fartdsumpar var meir eller mindre umuleg. Så fann ut at eg måtte nesten ha bilen såpass høg for at det skal gå an å køyre normalt :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, en ren og pen e36 uten masse krims-krams plastiklister, spoilere, lexus-effekter, overdimensjonert effektanlegg og Kenwood-klistremerker. Ikke ofte man ser slike pene eksemplarer.

Tror faktisk du skiller deg mer ut i denne enn i en superduper-Rieger-tuning-extreme-racing-GT-DTM e36, for dem ser man overalt.

Fantastisk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, en ren og pen e36 uten masse krims-krams plastiklister, spoilere, lexus-effekter, overdimensjonert effektanlegg og Kenwood-klistremerker. Ikke ofte man ser slike pene eksemplarer.

Tror faktisk du skiller deg mer ut i denne enn i en superduper-Rieger-tuning-extreme-racing-GT-DTM e36, for dem ser man overalt.

Hehe, takktakk :)

Var øyelokk på bilen inntil for ca. ei veke sidan...skulle byte blinklys framme så då måtte dei av. Og i grunn såg bilen vel så bra ut uten, så eg let vere å lime dei på att :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, takktakk :)

Var øyelokk på bilen inntil for ca. ei veke sidan...skulle byte blinklys framme så då måtte dei av. Og i grunn såg bilen vel så bra ut uten, så eg let vere å lime dei på att :)

Nemlig -) Til informasjon har jeg ingen fast jobb i originalpolitiet, bare jobber der litt i helgene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...