Bjørn 320 Skrevet April 14, 2006 Share Skrevet April 14, 2006 Jeppjepp...då har bilen fått seg ein skikkeleg rundvask inni og utapå...vart så rein og fin att http://img71.imageshack.us/img71/9805/p41401688sy.jpg' alt='p41401688sy.jpg'> Kommentarar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet April 14, 2006 Share Skrevet April 14, 2006 var veldig pen med den fargen, har ikke sett den så ofte:) litt senk framme kansje?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet April 14, 2006 Forfatter Share Skrevet April 14, 2006 var veldig pen med den fargen, har ikke sett den så ofte:) litt senk framme kansje?? Har justerbart senkesett. Når eg kjøpte bilen var den så låg at eg ein gong skrapte nedi på riksvegen, og fartdsumpar var meir eller mindre umuleg. Så fann ut at eg måtte nesten ha bilen såpass høg for at det skal gå an å køyre normalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 14, 2006 Share Skrevet April 14, 2006 Pen bil Artig å stelle med bilen og gjøre den klar til sommersesongen. Holder på med det samme selv. Når det gjelder senkingen syns jeg det så akkurat passe ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet April 14, 2006 Share Skrevet April 14, 2006 hehe, ja, det er ikke helt bra det heller:P men pen bil hvertfall:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet April 14, 2006 Share Skrevet April 14, 2006 Pen bil! Syns også felgene passet bra til m3 stylingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet April 14, 2006 Share Skrevet April 14, 2006 Kunne godt ha vært en tanke lavere, men pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 14, 2006 Share Skrevet April 14, 2006 Absolut en pen bil og den er akkurat passe senket... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet April 14, 2006 Share Skrevet April 14, 2006 Jøss, en ren og pen e36 uten masse krims-krams plastiklister, spoilere, lexus-effekter, overdimensjonert effektanlegg og Kenwood-klistremerker. Ikke ofte man ser slike pene eksemplarer. Tror faktisk du skiller deg mer ut i denne enn i en superduper-Rieger-tuning-extreme-racing-GT-DTM e36, for dem ser man overalt. Fantastisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet April 14, 2006 Forfatter Share Skrevet April 14, 2006 Jøss, en ren og pen e36 uten masse krims-krams plastiklister, spoilere, lexus-effekter, overdimensjonert effektanlegg og Kenwood-klistremerker. Ikke ofte man ser slike pene eksemplarer.Tror faktisk du skiller deg mer ut i denne enn i en superduper-Rieger-tuning-extreme-racing-GT-DTM e36, for dem ser man overalt. Fantastisk Hehe, takktakk Var øyelokk på bilen inntil for ca. ei veke sidan...skulle byte blinklys framme så då måtte dei av. Og i grunn såg bilen vel så bra ut uten, så eg let vere å lime dei på att Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet April 14, 2006 Share Skrevet April 14, 2006 Jøss, en ren og pen e36 uten masse krims-krams plastiklister, spoilere, lexus-effekter, overdimensjonert effektanlegg og Kenwood-klistremerker. Ikke ofte man ser slike pene eksemplarer.Tror faktisk du skiller deg mer ut i denne enn i en superduper-Rieger-tuning-extreme-racing-GT-DTM e36, for dem ser man overalt. Fantastisk Hehe, takktakk Var øyelokk på bilen inntil for ca. ei veke sidan...skulle byte blinklys framme så då måtte dei av. Og i grunn såg bilen vel så bra ut uten, så eg let vere å lime dei på att Nemlig -) Til informasjon har jeg ingen fast jobb i originalpolitiet, bare jobber der litt i helgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet April 14, 2006 Forfatter Share Skrevet April 14, 2006 Nemlig -) Til informasjon har jeg ingen fast jobb i originalpolitiet, bare jobber der litt i helgene. Heh...godt å høyre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 14, 2006 Share Skrevet April 14, 2006 Enig med kilronan. Pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henriksen Skrevet September 22, 2007 Share Skrevet September 22, 2007 meget pent, rent å pent skulle bare mangle siden den er nyvasket ^^ jobber me å få min bil nesten likedan, eneste at jeg skal ha en gt-leppe under m-fangern =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 22, 2007 Share Skrevet September 22, 2007 Pen bil Hvilken farge er det? minner litt om boblen min(technoviolet) men tror ikke det er den Strøken clean bil iallefall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå