Diggern Posted April 15, 2006 Share Posted April 15, 2006 Hei,har predator chronium angel eyes på bilen,men nå har begge ringene på høyre side slutta å funke. Noen som har noen tips eller har vært borte i dette før? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Diggern Posted April 15, 2006 Author Share Posted April 15, 2006 Ingen som vet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
CrZyWiz Posted April 15, 2006 Share Posted April 15, 2006 sjekk om de sorte omformer boksene funker, bytt fra den ene siden over til den andre...er mest sannsynlig der hunden ligger begravet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode H. Posted April 15, 2006 Share Posted April 15, 2006 Jeg har opplevd at det kan være vanskelig å få god nok kontakt i koblingene på tilsvarende ringer. Har også fått ødelagt to ringer da bilen var til understellsbehandling. De spylte så kraftig at de sannsynligvis har kortsluttet strømforsyningen slik at ringene på ene siden tok kveld. I det nye settet jeg kjøpte var strømforsyningen helt lukket og tåler sannsynligvis mye mer vann. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Diggern Posted April 15, 2006 Author Share Posted April 15, 2006 Ok. Takk for tipsa,skal få sett litt nærmere på det i morgen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TronniE46 Posted April 16, 2006 Share Posted April 16, 2006 Jeg hadde akkurat samme problemet med mine predator angel eyes, og det viste seg at koblingene mellom de sorte boksene og ringene hadde smelta, så jeg bytta alle med "sukkerbiter". hvis du skjønner hva jeg mener. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Diggern Posted April 16, 2006 Author Share Posted April 16, 2006 Ok,har enda ikke rukket å få sett på dette ordentlig,men det ser ikke ut som om noe har smeltet.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts