sassion99 Skrevet April 15, 2006 Share Skrevet April 15, 2006 No står bilen i garasjen og jeg skal til å montere ferdig styling kittet... Har kjøpt meg et rieger GTR styling kit... Gleder meg til en unge til å se det ferdige resultatet i dagslys... Skal få tatt noen bilder av det også... Noen som har montert styling på sin e46 og som har noen bilder? MVH Dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sassion99 Skrevet April 15, 2006 Forfatter Share Skrevet April 15, 2006 Noen som har en ide til felger? Tenkte meg 18",... Men har ikke så altfor mye penger å legge ut... Og så lurer jeg på spoiler.... noen som vet om hvilke spoiler som ser "stilrein" ut... Ikke sånn kingsize skitt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet April 15, 2006 Share Skrevet April 15, 2006 skal du style bilen såpass så bør du ha større enn 18t! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sassion99 Skrevet April 15, 2006 Forfatter Share Skrevet April 15, 2006 skal du style bilen såpass så bør du ha større enn 18t! Er jo ikke så mye... er ikke sånn overdrevet styling kit... http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... r/4774.jpg 18" har vel best kjøre egenskaper... 19" blir litt stort synes jeg,.. Noen meninger om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filur Skrevet April 15, 2006 Share Skrevet April 15, 2006 Dette tror jeg kan bli pent. 18" bør nok holde, ser bare rart ut med STORE felger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet April 15, 2006 Share Skrevet April 15, 2006 kjøpte meg først 18" men solgte dem etter å ha prøvd dem på bil! har nå 19" liggende å vente! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 15, 2006 Share Skrevet April 15, 2006 Jeg har montert ny fanger på E46 coupen min Den er også fra Rieger. Sånn ser det for øvrig ut http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=20137 Av spoilere du kan ha på bilen, er utvalger så mangt. En liten M3 lipp hadde kanskje gjort seg. Eller så kunne du satse på og ha første E46 sedan med M3 CSL bagsjelokk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 19" BBS Challenge er jo en klassiker på E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sassion99 Skrevet April 16, 2006 Forfatter Share Skrevet April 16, 2006 Må si at jeg likte bilen din utrolig godt... Nå er endelig bilen min klar for dagslys etter monteringen... skal legge inn nnoen bilder av den så snart jeg er ferdig med å gnikke å gnu på vekk alt støvet som er samlet seg... Jeg har montert ny fanger på E46 coupen min Den er også fra Rieger. Sånn ser det for øvrig ut http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=20137Av spoilere du kan ha på bilen, er utvalger så mangt. En liten M3 lipp hadde kanskje gjort seg. Eller så kunne du satse på og ha første E46 sedan med M3 CSL bagsjelokk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sassion99 Skrevet April 17, 2006 Forfatter Share Skrevet April 17, 2006 No har jeg fått tatt bilder av bilen med Rieger kittet montert.... Sier meg fornøyd jeg... No står bilen i garasjen og jeg skal til å montere ferdig styling kittet...Har kjøpt meg et rieger GTR styling kit... Gleder meg til en unge til å se det ferdige resultatet i dagslys... Skal få tatt noen bilder av det også... Noen som har montert styling på sin e46 og som har noen bilder? MVH Dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 Ble bra dette men syntes sideskjørtene stikker for mye ned. Blir liksom litt avbrutte linjer fra fangeren og bakover.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 enig med lien. både att det er pent. og att skjørta dine bryter litt linjer. men, mest av alt.. meget pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 Jeg syns dette ble meget flott jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 18, 2006 Share Skrevet April 18, 2006 Blei jo pent det. Men du har satt på sideskjørtene feil vei. "Buen" skal være i fremme ikke bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet April 18, 2006 Share Skrevet April 18, 2006 Blei jo pent det. Men du har satt på sideskjørtene feil vei. "Buen" skal være i fremme ikke bak. Mm... Mr.Stream har rett der gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå